Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Natrich: Det er nettopp det det ikke er... Har jo stått om det i VG osv for ikke så lenge siden

Endret av aR_
Skrevet

Planen min om noen måneder er å kjøpe en 8ports raid-kontroller og 4 2tb disker + en 320gb disk med det første.Sette de 4 diskene i raid 5, sette OS disken min in raid 1 (har en 320gb atm).sette mine 4 1tb disker som jeg allerede har i raid 5. its gona be shweet, men koster flesk. så det blir ikke før om et par måneder, om jeg har en del tusen å bruke :D

Skrevet

Natrich: Det er nettopp det det ikke er... Har jo stått om det i VG osv for ikke så lenge siden

Ukei, har du en link til den saken? :)

Here you gooooooo :D

Se på bildene :p

FKS pringles... Like stor pakke men ikke like mye inni

Skrevet

Pringles ja. Ikke noen norske merker. Leste du forresten det med at det var flere chips i hver pose enn før?

Skrevet

Pringles ja. Ikke noen norske merker. Leste du forresten det med at det var flere chips i hver pose enn før?

Ja, men det er ihvertfall ikke det i maarud sour cream :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Er barnevakt, barna har sloknet(to mutch booze i guess) og jeg ser på Twillight med dansk tekst(pga fucka fjernkontroll)

Skrevet (endret)

Hvor mange gram er det? Stor pose var før 150gr.

Her kommer jeg i DNFK for første gang på en stund, og hva er det jeg ser? Blitt narkiser hele gjengen her inne?

:wee:

Endret av WheelMan
Skrevet

Her kommer jeg i DNFK for første gang på en stund, og hva er det jeg ser? Blitt narkiser hele gjengen her inne?

:wee:

Har ikke jeg vært narkis i mange år allerede? Forresten så er det dårlig med knarking på meg for tida. Kunne tilogmed levert reine prøver om jeg var nødt.

Kjipt er det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...