Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe er herlig! Så lenge vedkommende som traktet kaffen vet hva man gjør. Tynn eller megasterk kaffe er ikke særlig godt.

Det er mye kaffe rundt omkring som smaker sure gymsokker. Så det er nok mange som ikke kan jobben sin med å brygge kaffe. Svart kaffe av god kvalitet derimot. :)

Skrevet (endret)

ja, helg/ferie og ingenting å gjøre :ermm:

@ møllers: Damn you, det er vel det jeg får for hele mnd. min med flere dager jobbing (dvs. bare noen få timer de dagene jeg har jobbet)

Og jo... jeg har tenkt til å allerede bruke opp pengene jeg får den lønningen på en HTC Desire + en del klær/sko

Endret av multisync
Skrevet (endret)

Tror jeg må saksøke nettbanken til DNB Nor. Den får pengene mine til å forsvinne ut av konto med en gang jeg får lønn! :hmm:

Endret av Bytex
Skrevet

da var det helg da :wee:

Har fått inntrykk av at du henger på skolen døgnet rundt uansett hvilken dag det er så hvor stor forskjell er det på helg og hverdag for deg?

haha det kommer helt ann på hvor mye jeg har å gjøre, men det betyr uansett at jeg kan sove lenge :wee:

Skrevet

Tror jeg må saksøke nettbanken til DNB Nor. Den får pengene mine til å forsvinne ut av konto med en gang jeg får lønn! :hmm:

Du sliter med det samme som meg ja. Tror jeg har et sort hull i min konto som suger pengene mine inn i en singularitet :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...