Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldiggris :dribble:

Må se om ikke jeg å finner en som er villig til å dele litt med meg.

Nå trenger man ikke bekymre seg for barnebidrag mer så det er bare å hore så mye man klarer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nå heldig som er i jobb da. Holder på å bli gal av å bare sitte hjemme hele dagen. Er å trener litt av og til, men er begrenset hvor mange timer jeg klarer der.

Noen som vet om det er noe feil med pcen min?

Får opp når jeg går over strøm ikonet, 95% tilgjengelig (koblet til, lader ikke) pcen er såvidt 2 uker gammel

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg blir vel å trekke nettverkskabler her i heimen tenker jeg, og så må jeg få bestilt nytt bredbånd. Raskeste til telenor er ikke raskt nok. 700Kb/s opp holder bare ikke

Skrevet

Du er nå heldig som er i jobb da. Holder på å bli gal av å bare sitte hjemme hele dagen. Er å trener litt av og til, men er begrenset hvor mange timer jeg klarer der.

Jobb og jobb fru blom...er noen spredte timer her og der. Må gå på jobbsøking hvis dette her holder seg framover noe et ser ut til å gjøre..

Jeg blir vel å trekke nettverkskabler her i heimen tenker jeg, og så må jeg få bestilt nytt bredbånd. Raskeste til telenor er ikke raskt nok. 700Kb/s opp holder bare ikke
Fiber ;)
Skrevet

Hvem f... dreit seg ut slik at curlingtråden vart stengt IGJEN da?

Du er nok en smule skyldig.. :p

Haha, nei, har kun 1 innlegg etter den vart stengt første gangen, og det står enda. Kan ikke være meg :O

Skrevet

Hva skal alle barna finne på i helga da?

Tror jeg må dra meg ut å sosialisere meg litt. Har ikke sett et annet menneske på flere dager.

Enten fyll og faen, eller stenge meg inne i onepiecen og se film og spille Diablo 2 og ikke se andre mennesker (Sambo skal jobbe med musikkvideo i hele helga, så han kommer vel neppe til å være mye hjemme).

Skrevet

Så så...dette er ikke plassen for å diskutere hvorfor en tråd er stengt, det kan dere diskutere med moderatoren som stengte den og hvorfor eller via PM :)

Gjest Slettet+6132
Skrevet

[quote name='b-real' date='26. februar 2010 - 02:42'

Fiber ;)

Ikke bygd ut her enda, jeg blir første å bestille så fort det er bygd ut ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...