Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Gått like dårlig med røykeslutten din som min? Jepp. Fant etter hvert ut at jeg virkelig ikke gidder å slutte med noe som er så godt. Og jeg røyker heller Lucky enn å poppe piller når jeg får angstanfall.
b-real Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Angst av å slutte å røyke? Yeah sure Jeg kom i en så stressfull situasjon og var i Sverige og greier og da ble røyken min venn igjen. Skuffende men det ble nå en gang slik..
Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Nei, altså, jeg "kurerer" angstanfallene ved å røyke Vel, det gjelder i alle fall panikkangst.
Deadringer Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Pft, ikke noe problem å slutte å røyke. Vane som alt annet. Klarer du å slutte å pelle deg i nesa klarer du å slutte å røyke også.
Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Joda, men jeg holder det bare ikke ut etter et par måneder, da vil jeg ha røyk igjen og gir etter. Men det verste jeg har prøvd å slutte med, er lypsyl.
Deadringer Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Men det verste jeg har prøvd å slutte med, er lypsyl. Lypsyl er sykt ille. Jeg brukte det endel for noen år tilbake siden jeg ble veldig tørr på leppene av å kline, problemet var at leppene blei enda verre enn de var originalt om jeg prøvde å slutte. Så blir jeg tørr på leppene nå driter jeg bare i det.
Shikaru Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 (endret) jeg har aldri brukt lypsyl Endret 25. februar 2010 av Shikaru
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Klarer du å slutte å pelle deg i nesa klarer du å slutte å røyke også. Woah. Har du virkelig klart det?
Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Så digg å stikke og kjøpe varm pizza når man sitter på skolen og loker. Men det verste jeg har prøvd å slutte med, er lypsyl. Lypsyl er sykt ille. Jeg brukte det endel for noen år tilbake siden jeg ble veldig tørr på leppene av å kline, problemet var at leppene blei enda verre enn de var originalt om jeg prøvde å slutte. Så blir jeg tørr på leppene nå driter jeg bare i det. Jeg klarer ikke, jeg får noia.
b-real Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Gah...strømmen går her titt og ofte,begynner å bli rimelig irriterende.
Deadringer Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Woah. Har du virkelig klart det? Jeg ignorerer ironien og svarer heller at alle kan klare slikt så lenge de vil. Å slutte for å slutte fungerer særdeles sjeldent for noen.
Sidious Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Lypsyl therapy funker faktisk. Iallfall for mitt vedkommende. Har akkurat kommet hjem fra trening, så jeg får se å stelle i stand noe mat. ->
Shikaru Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 (endret) faen så treigt nettet er her om dagen.. trur jeg blir gal snart. Edit: ikke snakk om forumet, men selve nettet jeg har. møkk Endret 25. februar 2010 av Shikaru
Anbefalte innlegg