Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, jeg drømte at jeg klødde meg i øret eller noe. Eller så var det bare en indikasjon på at jeg hadde vondt. Bråvåkna jo. Fremdeles er det ubehagelig i øret, men heldigvis ikke vondt.

Skrevet

Hvorfor har hurtigsvar blitt som vanlig svar? Litt irriterende i grunn..

Slik at vi som skal ha inn en god del ting fra verktøyene slipper å trykke svar?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Kan bare bruke venstre handa på tastaturet nå siden jeg spiser potetgull. Huff det der potetgull fettet... :p

Skrevet

Slik at vi som skal ha inn en god del ting fra verktøyene slipper å trykke svar?

Du mener du ikke har kodene til slikt i fingra, gutt? Tsk, tsk. :p

Nei, jeg synes det er helt greit jeg. Alltid kjekt med litt ekstra.

Så, kan noen få meg til å gjøre det jeg skal i stedet for å sitte her og lese gjennom "Kunder på jobben din!"-tråden jeg påbegynte for et par dager siden?

Skrevet

Så, kan noen få meg til å gjøre det jeg skal i stedet for å sitte her og lese gjennom "Kunder på jobben din!"-tråden jeg påbegynte for et par dager siden?

Har de vanligste kodene inne, men de som jeg sjeldent bruker finner jeg på verktøylinja!

Skrevet

Kan bare bruke venstre handa på tastaturet nå siden jeg spiser potetgull. Huff det der potetgull fettet... :p

Putt det i ei skål og bruk skje. Funker fett (haha).

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

HAHAHA!! :p

Har ikke prøvd å ha det i en skål enda...

Skrevet

Har de vanligste kodene inne, men de som jeg sjeldent bruker finner jeg på verktøylinja!

Tsk, tsk! Det er for dårlig!

:tease:

Skrevet

Sykt stille det var her. Trodde de flestes reisemål i ferien var dnfk jeg :ermm:

Det nye designet har nok skremt vekk en del.

Virker sånn. Kanskje det er en eller annen boikott diskusjon.no tråd her en plass. Selv er jeg fornøyd med designet^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...