Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Nja, jeg drømte at jeg klødde meg i øret eller noe. Eller så var det bare en indikasjon på at jeg hadde vondt. Bråvåkna jo. Fremdeles er det ubehagelig i øret, men heldigvis ikke vondt.
Aleks Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Sykt stille det var her. Trodde de flestes reisemål i ferien var dnfk jeg
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Samme her! Men jeg og du kan i det minste holde DNFK i aktivitet !
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Sykt stille det var her. Trodde de flestes reisemål i ferien var dnfk jeg Det nye designet har nok skremt vekk en del.
kanin333 Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor har hurtigsvar blitt som vanlig svar? Litt irriterende i grunn..
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor har hurtigsvar blitt som vanlig svar? Litt irriterende i grunn.. Slik at vi som skal ha inn en god del ting fra verktøyene slipper å trykke svar?
Sondre Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er blitt ganske vant med IPB3 nå. Enig med Kanin.
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Kan bare bruke venstre handa på tastaturet nå siden jeg spiser potetgull. Huff det der potetgull fettet...
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor har hurtigsvar blitt som vanlig svar? Litt irriterende i grunn.. Slik at vi som skal ha inn en god del ting fra verktøyene slipper å trykke svar? Du mener du ikke har kodene til slikt i fingra, gutt? Tsk, tsk. Nei, jeg synes det er helt greit jeg. Alltid kjekt med litt ekstra. Så, kan noen få meg til å gjøre det jeg skal i stedet for å sitte her og lese gjennom "Kunder på jobben din!"-tråden jeg påbegynte for et par dager siden?
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor har hurtigsvar blitt som vanlig svar? Litt irriterende i grunn.. Slik at vi som skal ha inn en god del ting fra verktøyene slipper å trykke svar? Du mener du ikke har kodene til slikt i fingra, gutt? Tsk, tsk. Nei, jeg synes det er helt greit jeg. Alltid kjekt med litt ekstra. Så, kan noen få meg til å gjøre det jeg skal i stedet for å sitte her og lese gjennom "Kunder på jobben din!"-tråden jeg påbegynte for et par dager siden? Har de vanligste kodene inne, men de som jeg sjeldent bruker finner jeg på verktøylinja!
Sondre Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Kan bare bruke venstre handa på tastaturet nå siden jeg spiser potetgull. Huff det der potetgull fettet... Putt det i ei skål og bruk skje. Funker fett (haha).
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 HAHAHA!! Har ikke prøvd å ha det i en skål enda...
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor har hurtigsvar blitt som vanlig svar? Litt irriterende i grunn.. Slik at vi som skal ha inn en god del ting fra verktøyene slipper å trykke svar? Du mener du ikke har kodene til slikt i fingra, gutt? Tsk, tsk. Nei, jeg synes det er helt greit jeg. Alltid kjekt med litt ekstra. Så, kan noen få meg til å gjøre det jeg skal i stedet for å sitte her og lese gjennom "Kunder på jobben din!"-tråden jeg påbegynte for et par dager siden? Har de vanligste kodene inne, men de som jeg sjeldent bruker finner jeg på verktøylinja! Tsk, tsk! Det er for dårlig!
Aleks Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Sykt stille det var her. Trodde de flestes reisemål i ferien var dnfk jeg Det nye designet har nok skremt vekk en del. Virker sånn. Kanskje det er en eller annen boikott diskusjon.no tråd her en plass. Selv er jeg fornøyd med designet^^
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Tsk, tsk! Det er for dårlig! Du er for dårlig
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Tsk, tsk! Det er for dårlig! Du er for dårlig Det kan du ta deg faen på at jeg er. Såeh ... I concur.
Anbefalte innlegg