Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye stilen er ikke SÅÅÅ ille som flere av dere skal ha den til å være..

Jo. For hver gang jeg skal inn på en tråd må jeg bla helt fram til siste side istedenfor å trykke på siste side innen mine innlegg. Og det ser generelt sett dårlig ut.

Du sa det.. ommmg..

Og hva med å lage to LITT mer ulike ikoner for nye innlegg og ikke nye innlegg??

Skrevet

Wiciwato: Trykk på den oransje pila.

Det er mye lettere å trykke på datoen i "Siste post"-kolonnen, og den virker også når det ikke er uleste innlegg i tråden.

Er det en times forskjell mellom mine innlegg og faktisk tidspunkt et innlegg ble lagt ut hos dere også?

Skrevet

Det var altfor stort mellomrom mellom innleggene og liksom. Alt ble rotete. Skift tilbake.. NÅ! :cry:

Yep, altfor 2.0 ish. ikke noen produktivitet eller logiskt nytte ut av nye designet.

Bytt tilbake.. NÅ

Skrevet

Det var altfor stort mellomrom mellom innleggene og liksom. Alt ble rotete. Skift tilbake.. NÅ! :cry:

Yep, altfor 2.0 ish. ikke noen produktivitet eller logiskt nytte ut av nye designet.

Bytt tilbake.. NÅ

+1! :cry:

Skrevet

Å herregud, SÅ KUUUUUUUUUUULT

dub fx har begynt med å bare opptre på gatene rundt omkring, så begynte han å ta opptak og brenne CDer og prøve å selge de....nå er han faen meg overalt i europa og kjører konserter! :D

Så eeeeeeeeevig glad på hans sine vegne, han fortjener det så jævlig. Utrolig genial og herlig musikk. Skal så faen meg kjøpe CDene hans når jeg får lønn :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...