Skogsraa Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg var 12 år da jeg tok det, så tekniske feil syns jeg ikke du skal legge deg bort i, Egil. Når jeg blir gammel skal jeg se sånn ut.
Mephistopheles Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Elsker slike sydlandske motiv... Ankra opp utanfor hellas med kjemikalietankaren eg var motormann på, der det var ein liten fiskerlandsby i fjellveggen over havet. Høner i gatene, gamle folk som hang rundt omkring, hundar som sov overalt og verdens lataste stemning. DET var idyll det... At eg ikkje hadde kamera får eg heller angra litt på...
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Siden det ble så "populært" med egne bilder, så får jeg slenge inn min siste kreasjon jeg også da. Litt misfornøyd med at det ble såpass lyst oppe til venstre. Nå har jeg ikke kalibrert skjermen, så muligens det ser litt bedre ut på en som er det.
WheelMan Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Det ser litt sort / hvitt-ut, Egil. Helt til man kommer til husene osv. Ville lagt på litt farger her og der
b-real Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Hah! Han bare later som med å være jævlig god til fancy, vanskelige ting, han bruker pose til brun saus. Hihi, til og med jeg får til brunsaus. Er bare å ikke bruker for sterk varme som sagt og prøv flere ganger. Gjerne med forskjellige stekepanner hvis du har det eller i gryte osv..det har en del også å si. Går det fint å smette slike Avatar 3D-briller over et par vanlige briller, eller må jeg på med linser?Ville nok ha anbefalt å bruke linser. Kommer selvsagt an på hva slags briller du har men jeg så den med 2x briller og det var ikke SÅ behagelig at det gjorde noe.
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Siden det ble så "populært" med egne bilder, så får jeg slenge inn min siste kreasjon jeg også da. Flott bilde.
Sondre Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 *snip* Det minner meg om soloppgangene/nedgangene her i område. Hver gang jeg kjører fra skolen er det en helt fantastisk himmel utover havet og fjellene, og den er annerledes hver dag. Her er noen smakebiter (tatt med mobilkamera). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Slurpee Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Wiggling it around in excrements... satan som jeg lo (=3)
Skogsraa Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Det nest øverste bildet var herlig, Sondre.
b-real Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Minner meg litt om vesterålen det der. Angrer på at jeg ikke tok bilder når jeg var hjemme i Jula =(
fargoth Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 (endret) Går det fint å smette slike Avatar 3D-briller over et par vanlige briller, eller må jeg på med linser?Som b-real er inne på så er det ikke veldig komfortpreget å sitte med to par briller utenpå hverandre, men dette glemmer man så fort filmen starter. Om du har muligheten til det vil jeg uansett anbefale linser da det vil gjøre hele opplevelsen en smule mer strømlinjeformet. Endret 18. februar 2010 av fargoth
Skjelvgråt Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Vell, jeg har briller. Brukte 3D-brillene utnepå dem. Funket fett ^^
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Enten tok du knekken på tråden Sjur, eller så ble faktisk folk opptatt med skiskytinga på NRK. Sistnevnte ville sjokkert meg
Mikkel™ Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Wiggling it around in excrements... satan som jeg lo (=3) HAhahahahhaha +1
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Enten tok du knekken på tråden Sjur, eller så ble faktisk folk opptatt med skiskytinga på NRK. Sistnevnte ville sjokkert meg Jeg ser på curlinga. Hvordan går det i skiskytinga?
Latias Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Enten tok du knekken på tråden Sjur, eller så ble faktisk folk opptatt med skiskytinga på NRK. Sistnevnte ville sjokkert meg Jeg ser på curlinga. Hvordan går det i skiskytinga? Tora lå ann til gull. Traff 19/19. Men så bommer hun på den siste. Nå må folka bak bomme.
Anbefalte innlegg