Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ugh...yr.no melder om -5 og 6m/s vind i hele kveld på helsfyr..glad jeg ikke har tenkt å stå i kø i timevis..ingen garderobe på vallhall heller.

Det pleier da ikke være timesvis med kø for å komme inn på Valle Hovin. De gangene jeg har vært der (Metallica, AC/DC) har køa vært ganske så kort.

redigert: ser nå at det står Valhall, ikke Valle Hovin. Er sikkert forskjeller der.

Endret av Zlatzman
Skrevet
Notting Hill <3
Hvor i all verden får du inntrykk av at jeg er en fjorten/førti år gammel kjerring med dårlig filmsmak?

De andre forslagene tas til etteretning.

Unnskyld. Det er min favorittfilm, men glemmer at ikke alle andre liker den like godt..

Skrevet

Skulle installere et program på min Asus eee. Vinduet som kom opp dekket hele skjermen + litt til så jeg fikk ikke trykket Ok. Gikk ikke ann å scrolle. Noen som har tips og råd til meg om hvordan jeg får fikset dette? Fikk ikke flyttet vinduet lengere opp heller.

Skrevet
Ugh...yr.no melder om -5 og 6m/s vind i hele kveld på helsfyr..glad jeg ikke har tenkt å stå i kø i timevis..ingen garderobe på vallhall heller.

Høres lovende ut. :p

Oh well ... Nå henger vi på Oslo City. Omringet av fjortiser. Woo!

Skrevet (endret)

ææ er du i oslo nå sjur? jeg skal snart ned å ta toget til oslo s, også chillen uttafor outland til en kompis kommer :p

Edit: da stakk jeg.

Endret av Shikaru
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...