Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til dere som skal på Rammstein imorgen. Gutta signerer fra klokken 1630 @ Platekompaniet i Oslo City! :love:

I know, men spørs om jeg orker å dra opp ned bare for det. :p

Ser jeg deg på konserten i morra? ^^

Det er flere som skal dit ja :)

Skrevet
Ha ha, og jeg er vel ikke den verste å kjenne igjen jeg heller, med bilder spredd over hele tha intarwebz :p
Du kommer vel selvfølgelig i bestemorskjolen?
Skrevet

"Ser deg på konserten", dvs at du står med hånda i været og roper i mobilen "ser du meg ser du meg nå?" helt fremst, også tror buddyen din at han ser deg, og skal bølle seg helt fremst fordi han "må frem". Nei.

Skrevet
Ha ha, og jeg er vel ikke den verste å kjenne igjen jeg heller, med bilder spredd over hele tha intarwebz :p
Du kommer vel selvfølgelig i bestemorskjolen?

Dessverre, tror nok det blir litt kaldt. Samt at jeg la den på hylla i fjor sommer etter Storåsfestivalen. Har den ikke med meg opp på Steinkjer engang. :p

"Ser deg på konserten", dvs at du står med hånda i været og roper i mobilen "ser du meg ser du meg nå?" helt fremst, også tror buddyen din at han ser deg, og skal bølle seg helt fremst fordi han "må frem". Nei.

Nja, tenkte heller før :p

Skrevet

Jeg tror heller på skjebnen. Jeg og Smurf står sikkert rygg i rygg uten å vite det :ninja:

Skrevet

Med stor sannsynlighet. :p

Og så blir jeg gjenkjent av randoms som har sett bilde av meg på et eller annet forum og skal ha bilder med meg.

Jeg har blitt gjenkjent fra realm-forumet til Frostwhisper og fra norsk freakforum, samt herfra gjentatte ganger. :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

@Smurf: Du har jo i tillegg et utseende som er betraktelig lettere å kjenne igjen, enn dersom jeg hadde gått forbi noen aktive på forumet, på gata.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Føler meg som den eneste som ikke skal se Rammstein her, jeg... :ermm:

Jeg skal ikke dit.

Da er vi to! :!:

EDIT: Tre! :w00t:

EDIT2: FIRE! :cool:

Endret av Dermuszdel
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive