Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Absolutt. ^^ Føler jeg har litt sommerfugler i magen egentlig. Hovedsaklig på at jeg - som har steds- og retningssans som ei blind ku - skal finne frem
Natrich Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 I know, men spørs om jeg orker å dra opp ned bare for det. Ser jeg deg på konserten i morra? ^^ Jeg rekker det tror jeg Jepp, du ser nok meg tror jeg
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ha ha, og jeg er vel ikke den verste å kjenne igjen jeg heller, med bilder spredd over hele tha intarwebz
Bagh Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Til dere som skal på Rammstein imorgen. Gutta signerer fra klokken 1630 @ Platekompaniet i Oslo City! I know, men spørs om jeg orker å dra opp ned bare for det. Ser jeg deg på konserten i morra? ^^ Det er flere som skal dit ja
Slimda Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ha ha, og jeg er vel ikke den verste å kjenne igjen jeg heller, med bilder spredd over hele tha intarwebz Du kommer vel selvfølgelig i bestemorskjolen?
Bytex Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 "Ser deg på konserten", dvs at du står med hånda i været og roper i mobilen "ser du meg ser du meg nå?" helt fremst, også tror buddyen din at han ser deg, og skal bølle seg helt fremst fordi han "må frem". Nei.
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ha ha, og jeg er vel ikke den verste å kjenne igjen jeg heller, med bilder spredd over hele tha intarwebz Du kommer vel selvfølgelig i bestemorskjolen? Dessverre, tror nok det blir litt kaldt. Samt at jeg la den på hylla i fjor sommer etter Storåsfestivalen. Har den ikke med meg opp på Steinkjer engang. "Ser deg på konserten", dvs at du står med hånda i været og roper i mobilen "ser du meg ser du meg nå?" helt fremst, også tror buddyen din at han ser deg, og skal bølle seg helt fremst fordi han "må frem". Nei. Nja, tenkte heller før
Natrich Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 "Ser deg på konserten", dvs at du står med hånda i været og roper i mobilen "ser du meg ser du meg nå?" helt fremst, også tror buddyen din at han ser deg, og skal bølle seg helt fremst fordi han "må frem". Nei. Jeg tror heller på skjebnen. Jeg og Smurf står sikkert rygg i rygg uten å vite det
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Med stor sannsynlighet. Og så blir jeg gjenkjent av randoms som har sett bilde av meg på et eller annet forum og skal ha bilder med meg. Jeg har blitt gjenkjent fra realm-forumet til Frostwhisper og fra norsk freakforum, samt herfra gjentatte ganger.
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 herlich, da blir det Torture Division og Vomitory på meg i mars.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 (endret) @Smurf: Du har jo i tillegg et utseende som er betraktelig lettere å kjenne igjen, enn dersom jeg hadde gått forbi noen aktive på forumet, på gata. Endret 17. februar 2010 av Slettet-77do0b
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ha ha, sant, sant. Men jeg er jo litt mer nøytral nå da, med kort hår og bare dun på haka.
SHHHKSHHHK Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Føler meg som den eneste som ikke skal se Rammstein her, jeg...
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ha ha, sant, sant. Men jeg er jo litt mer nøytral nå da, med kort hår og bare dun på haka. Fortsatt lett å kjenne igjen.
Sameboe Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Føler meg som den eneste som ikke skal se Rammstein her, jeg... Jeg skal ikke dit.
Shikaru Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Føler meg som den eneste som ikke skal se Rammstein her, jeg... Jeg skal ikke dit. ikke jeg heller. jeg skal til oslo i morra da
SHHHKSHHHK Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Føler meg som den eneste som ikke skal se Rammstein her, jeg... Jeg skal ikke dit. Da er vi to! :!: EDIT: Tre! EDIT2: FIRE! Endret 17. februar 2010 av Dermuszdel
Anbefalte innlegg