Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Vi har omtrent ikke lærere denne uken. Det frister veldig å dra hjem, men jeg må nesten bli her til jeg skal trene.

Da kan du komme hit å underholde meg.

Deal.

Gikk du deg bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitter med tredje red bullboks nå, men tror jeg skal droppe den fjerde og komm meg ut en tur mens det enda er fint vær. Også må jeg selvsagt ned å få den daglige burgeren. :D

Bortsett fra dem som er på skole og jobb, hva gjør dere andre?

Eg prioriterer sjølvsagt ungane. At eg får det til med guten om eg reiser til Oslo er ikkje noko spørsmål egentleg. Det er meir den dagen eg skal i retten for å argumentera for kvifor eg er betre skikka en mora til å ta vare på han. Det er då det ikkje tek så godt ut...

Typisk min flaks, er det vel mora si veke konserten fell og alt... Dette endrer ikkje det faktum at bevisbyrden ligg på meg, og dermed framtida til guten i mine hender... Dammit!

Satans morfavoriserande møkkasystem!

Så det var derfor du startet den tråden under Barn og familie?

*stapper Red Bull boksen opp i endetarmen til Glimti, for så å sette seg pent ned ved pulten igjen og late som ingenting*

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Tøs: Jeg måtte bare stikke innom administrasjonen først. Derfor jeg var treig. xD

Og den tror du jeg går på?

Jeg vet du gikk deg bort, men har for mye selvrespekt til å innrømme det. :wee:

Skrevet
Frister litt å bytte nick. :hmm:

Til Fyrstekake? :ph34r:

Verdens beste er både et kakenavn og det er awsome:D

Jeg lagde 2x gulrotkaker i går :D Var awesome! De ble kjempegode. Med glasur og greier.

Skrevet
Verdens beste er både et kakenavn og det er awsome:D

Agreed!

Verdens beste er verdens beste kake! :love:

Oh well, nydusja, nybarbert (ikke så close som jeg kunne tenkt meg, men med ristende hender som en gamling med parkinson's, tør jeg ikke bruke høvel eller kniv, så da får det heller være) og innsmurt med lotion. Nå blir det straks oppvask etter i går, frokost og så en tur på posten. ^^

Skrevet (endret)
Frister litt å bytte nick. :hmm:

Til Fyrstekake? :ph34r:

Haha, nei, ikke akkurat det da. :p Xenomorph eller noe slikt. Noen av de feteste skapningene i filmverden.

Ostekake?

Daimkake?

Oriokake?

Sjokoladekake?

Marsipankake?

Gulrotkake?

Iskake?

Bløtkake?

Morkake? :lol:

Rullekake?

Oreokake hadde vært noe da. :wee:

Endret av KongKake
Skrevet
Jeg lagde 2x gulrotkaker i går :D Var awesome! De ble kjempegode. Med glasur og greier.
Er ganske lett og grei kake det. Lagde det selv for første gang for ikke så lenge siden og skal jeg si det selv så ble det awsome :D

Hva med kukake?

For lite vulgært.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...