b-real Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan jag be om eran största tystnad! Dement eller? xDNot really, eller..ikke som jeg vet om da Det er en av de få reklamene jeg har sett på TV som faktisk var bra.
Balli Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Sjekk hva jeg har på pc-en her:*bilde snip* GIEF !
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Ja . Kalles "mellomlagring" til jeg får en større disk hjemme...
Balli Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 har ikke så mye film i total engang jeg >: formatere filmdisken >_>
Wiciwato Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Trenger hjelp. Skal lage et hørespill og imitere NRK P1, altså radio. Men jeg skal lage mitt eget navn på kanalen. Kanalen skal være utrolig kjedelig og høre på. Utrolig langdratt og kjedelig. Forslag til navn?
Mephistopheles Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Blir det bedre om jeg setter på Manowar? Eg har Doro sin versjon av JP-schlägeren Breaking the law på hjernen. AWESOME!!!
MrLeftfield Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan jag be om eran största tystnad! Dement eller? xDNot really, eller..ikke som jeg vet om da Det er en av de få reklamene jeg har sett på TV som faktisk var bra. eeeeeeenig
Balli Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Trenger hjelp. Skal lage et hørespill og imitere NRK P1, altså radio. Men jeg skal lage mitt eget navn på kanalen. Kanalen skal være utrolig kjedelig og høre på. Utrolig langdratt og kjedelig. Forslag til navn? bokhjørnet ! F.eks: Velkommen til booooooookkkhjøøøøøøøøørrrneeeeet med dyp stemme, så leser du fra bøker
Sameboe Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Trenger hjelp. Skal lage et hørespill og imitere NRK P1, altså radio. Men jeg skal lage mitt eget navn på kanalen. Kanalen skal være utrolig kjedelig og høre på. Utrolig langdratt og kjedelig. Forslag til navn? Brumlehjørnet... Hvor du kun snakker med brumlestemme!
Wiciwato Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Trenger hjelp. Skal lage et hørespill og imitere NRK P1, altså radio. Men jeg skal lage mitt eget navn på kanalen. Kanalen skal være utrolig kjedelig og høre på. Utrolig langdratt og kjedelig. Forslag til navn? Brumlehjørnet... Hvor du kun snakker med brumlestemme! Og hva er brumlestemme?
Anbefalte innlegg