Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pleier å gi seg i løpet av dagen etter. Om du da ikke har uflaks og det varer i to-tre dager etter og du er redd du har fått tinnitus :p

Aw så lenge. Jeg hører nesten ingenting annet. Irreterende det.

Skrevet
Pleier å gi seg i løpet av dagen etter. Om du da ikke har uflaks og det varer i to-tre dager etter og du er redd du har fått tinnitus :p

Aw så lenge. Jeg hører nesten ingenting annet. Irreterende det.

Virker ganske alvorlig hvis du ikke hører stort annet. Du burde ta deg en tur til legen i løpet av dagen.

Skrevet
Jeg er ca. sååååå lite motivert for jobb i dag. :wee:

Jeg er glad jeg ikke har jobb i dag ^^

Eller generelt. I dag skal jeg bare sitte hjemme og loke og kose meg, bortsett fra en snartur på butikken :p

Skrevet

Eller generelt. I dag skal jeg bare sitte hjemme og loke og kose meg, bortsett fra en snartur på butikken :p

Jeg er sååå glad jeg har jobb. Hadde aldri i livet klart meg på stipend og lån alene. :p Men akkurat i dag skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde fri. Var übervanskelig å stå opp i dag.

Skrevet

greit å dusje hver eller annhver dag syns nå jeg. kommer jo også ann på hvor mye aktivitet man er i, og hvor mye man generelt svetter.

bla bla vi har en annen tråd til dusjing :p

Skrevet

Jeg er sååå glad jeg har jobb. Hadde aldri i livet klart meg på stipend og lån alene. :p Men akkurat i dag skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde fri. Var übervanskelig å stå opp i dag.

Går så greit så, så lenge man spiser billig og sjeldent :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...