Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis det blir en zombie akopolypse, kan dnfk danne et overlevelsesteam da? / eget samfunn ?
For få jenter/damer, for mange fjortisgutter omkring her. Evt. kunne vi brukt fjortisguttene som feller til zombiene.
Skrevet
Du har helt rett Eivind. Nirvana er bæsj :(

\o/

Hvis det blir en zombie akopolypse, kan dnfk danne et overlevelsesteam da? / eget samfunn ?

Jeg har allerede en bra plan på akkurat det der. Innebærer ikke peptalks med 13åringer og svette nerder dessverre.

Skrevet
Du har helt rett, Ida. Du er det mest awesome og fantastiske mennesket som finnes. Du tar aldri feil du. Jeg skjønner ikke hvordan du får det til, men jeg vil være som deg.

Nååh. Takk, Eivind. :wee:

Skrevet
For få jenter/damer, for mange fjortisgutter omkring her. Evt. kunne vi brukt fjortisguttene som feller til zombiene.

Men hvorfor må vi være lokkemat : ( Vi kan jo underholde dere;D

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Alt for mange fjortiser og kranglevorne jenter her..hadde blitt større såpedrama enn "The Tribe".

The tribe has spoken.

Skrevet

Nja, jeg er ikke så fjortiss da. SÅ DET SÅ ! Meh, angående the tribe. Husker jeg fulgte med på det, skjønte aldri helt hvorfor alle brukte sminke. Hadde ikke akkurat vært min førsteprioritet.

Skrevet
Alt for mange fjortiser og kranglevorne jenter her..hadde blitt større såpedrama enn "The Tribe".

Jeg tror du mener "gutter" når du skriver "jenter". Jeg kan i hvertfall ikke huske at noen av det kvinnelige kjønn har utmerka seg som hissigpropper her... Med mindre jeg har jævlig dårlig selvinnsikt. :hmm:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jentene på dette forumet krangler kun på kjærlighetstråden.

(who figure)

Skrevet

Jeg tror du mener "gutter" når du skriver "jenter". Jeg kan i hvertfall ikke huske at noen av det kvinnelige kjønn har utmerka seg som hissigpropper her... Med mindre jeg har jævlig dårlig selvinnsikt. :hmm:

Thats right, sad but true :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hm, tror jeg har funnet meg ny fast frisør nå. Var det noe det kvinnfolket kunne så var det å klippe, skikkelig nøye var hu også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...