Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 But why? WHY must i steal penns!? I have THOUSANDS of them!
Eplefe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det er som meg og lightere, Mikkel. Jeg har en i lommen, men bruker jeg den som ligger på bordet tar jeg den allikevel.
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Eller som meg og drikkeflasker til trening. Tror jeg har 450 imsdalflasker samt en god samling med ymse g-sport,intersport og Maximum flasker
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Nå skal jeg på butikken og handle grisemat! frukt og grønt og sånt lzzm
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Fin dag mennesker? Nja. Sånn passe. Litt trøtt etter Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Super Bowl i natt.Samt at jeg gjerne skulle ha vært på posten, men er innparkert. Får håpe bilen er løs når jeg skal kjøre kvinnfolket senere i alle fall. Endret 8. februar 2010 av Slettet-77do0b
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ikke egentlig. Jonas dro i dag tildlig og jeg er hjemme IGJEN med migrene. Men ellers bra da^^ Åw, kjipt. Du har ingenting som hjelper?
Petter Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Nå skal jeg på butikken og handle grisemat! frukt og grønt og sånt lzzm Skal jeg også
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Today at the dentist, I overheard the assistants talking about how funny it is to watch people try to respond to questions with all the dental equipment in their mouth. I'm on to you dentists. I'm on to you. *ler*
Flabba Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 ikke egentlig. Jonas dro i dag tildlig og jeg er hjemme IGJEN med migrene. Men ellers bra da^^ Åw, kjipt. Du har ingenting som hjelper? nei:/ er en klinikk som jeg skulle vært på med det, men den koster 2600kr første timen. så har ikke råd:/
Flabba Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Dæven, det var en små-stiv pris. :-| ja. så da får jeg ikke gjort så mye med deg gitt.. .
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det burde jo være mulig å få dekket deler av prisen via noe. Har du hørt med legen din om muligheten for det?
Catkin Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Migrene er noe dritt. Jeg har også noe jeg tror kan være klasehodepine i tillegg.
Flabba Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det burde jo være mulig å få dekket deler av prisen via noe. Har du hørt med legen din om muligheten for det? ja, men er ikke mulig ettersom det er en privat klinikk:/
Flabba Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Migrene er noe dritt. Jeg har også noe jeg tror kan være klasehodepine i tillegg. det suger!
Catkin Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jepp. Det er helt forferdelig. Som å få en syl gjennom øyet eller noe. Jeg er utslitt etter trening, mehe.
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Burde jo være noen måte å få dekket det på allikevel. I hvert fall delvis. Mamma fikk delvis dekket plastisk kirurgi hos en privat klinikk, liksom.
j-- Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jess, det jeg trodde var en god gammaldags todagers fyllesjuke viser seg å være vondt i halsen, hodet, og mer snørr. Jippi, trodde jeg var ferdig med dritten for nå.. :---)
Anbefalte innlegg