Skogsraa Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 KittyCat, du får spandere på oss i Forumkafeen da....
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Wæææ! Skjer a? Snart drar jeg hjem! Også vant Alta 2-0 over Lyn i Telenor Arena nettop!
Skogsraa Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 datasmurf: Gå til nærmeste bokhandel og kjøp en stor hvit plakat og litt skoletyggis. Heng opp plakaten på en fremtredende plass i leiligheten(?) din og heng en blyant ved siden av. Det er her du bruker skoletyggisen din. Hver gang du går forbi plakatan skriver du ned hva du tenkte på mens du gikk forbi den. Skriv vedlig smått og skriv både nedover, oppover og på skrå. Etter hvert blir den veldig stilig og du kan ramme den inn.
Skogsraa Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Mikkel: HERLIG!!!! Jeg hater de snørrungene på de reklamene.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Hæhæ genialt Endret 8. februar 2010 av Captn Jack Yarr'ow !
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Han er ikke søt. Bare veldig VELDIG irriterende!
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 datasmurf: Gå til nærmeste bokhandel og kjøp en stor hvit plakat og litt skoletyggis. Heng opp plakaten på en fremtredende plass i leiligheten(?) din og heng en blyant ved siden av. Det er her du bruker skoletyggisen din. Hver gang du går forbi plakatan skriver du ned hva du tenkte på mens du gikk forbi den. Skriv vedlig smått og skriv både nedover, oppover og på skrå. Etter hvert blir den veldig stilig og du kan ramme den inn. Høres kult ut, men et evig tiltak. Veldig smått skriver jeg uansett, så det er null problem.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Så akuratt "Death Race", Jason Statham ftw men filmen var ikke noe spesiell.. Går inn i gruppen "masse produksjon av film er ikke altid vellykket"
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Her skinner solen og snøen har omsider begynt på retrett. Og jeg sitter med noen bokser Red Bull.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Her skinner solen og snøen har omsider begynt på retrett. Og jeg sitter med noen bokser Red Bull. Nice, samma her..ja bortsett fra breadbrullen...faktisk vært tomt på butikken i flere uker nå
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Her skinner solen og snøen har omsider begynt på retrett. Og jeg sitter med noen bokser Red Bull. Red Bull Vi drar snart hjem! WIN! Pakker ned om to-tre minutter! Her skinner solen og snøen har omsider begynt på retrett. Og jeg sitter med noen bokser Red Bull. Nice, samma her..ja bortsett fra breadbrullen...faktisk vært tomt på butikken i flere uker nå Neida, de bare gjemmer den da du kommer innom! Da stakk jeg hjem! SNX Folkens!
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ikke sur, bare veldig, veldig skuffet...
Skogsraa Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 datasmurf: Gå til nærmeste bokhandel og kjøp en stor hvit plakat og litt skoletyggis. Heng opp plakaten på en fremtredende plass i leiligheten(?) din og heng en blyant ved siden av. Det er her du bruker skoletyggisen din. Hver gang du går forbi plakatan skriver du ned hva du tenkte på mens du gikk forbi den. Skriv vedlig smått og skriv både nedover, oppover og på skrå. Etter hvert blir den veldig stilig og du kan ramme den inn. Høres kult ut, men et evig tiltak. Veldig smått skriver jeg uansett, så det er null problem. Det som er morsomt emd det. Du skal ikke skrive så utdypende helelr. Lurer du på hva slags potetgull du skal ha skriver du "potetgull". Det tar lang tid, men blir tøft etetr hvert.
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ikke sur, bare veldig, veldig skuffet... Hva nå? Eller med andre ord: Å? Fortell.
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Her skinner solen og snøen har omsider begynt på retrett. Og jeg sitter med noen bokser Red Bull. Red Bull Hva er det du ser så undrende ut for?
Anbefalte innlegg