Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Når kom du hjem smørf ? Like etter at jeg sendte deg den siste meldinga, med andre ord, litt over elleve.
Sidious Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 God morgen. Snart bærer det på forelesning igjen. Deretter blir det visst gruppearbeid. Oh joy.
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 God morgen. Snart bærer det på forelesning igjen. Deretter blir det visst gruppearbeid. Oh joy. Gruppearbeid er alltid gøy. Smart jente prater i 15 min om er tema innenfor prosjektet og på slutten sier hun: "Eller hva tror du Aleksander?". Ehm.. Jo er enig med den ja
Shikaru Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 gruppearbeid her også, på kortfilm. blir moro
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 gruppearbeid her også, på kortfilm. blir moro Stress da gitt! Er snart ferdig med en kortfilm selv i klassen min.
Skjelvgråt Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Kom på skolen, viste ikke at vi hadde gym i en gymbygning noen min unna. Så istedenfor at jeg sitter der ute og bare ser på, så er jeg her i klasserommet alene med anne. Og skal til å gjøre noe produktivt. Vi to er helt alene fram til 11 idag^^
Shikaru Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 hehe ja nei jeg skal ikke animere, så blir ikke så alt for mye stress for meg trur jeg. blir nok å gjøre såklart.
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det som er stress er at det ikke er vår enda . Pisslei snø og kuldegrader nå.
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det som er stress er at det ikke er vår enda . Pisslei snø og kuldegrader nå. Er så alt for enig. Vi hadde sol igår da, men ble pisskaldt på kvelden igjen.
Shikaru Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 jeg vil gjerne komme hjem til vår på fredan takk. kan dere bestille det for meg?
Mephistopheles Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Dumpa innom i klasserommet 20 minutt for seint som vanleg, sidan det er vanskeleg å få buss/tog til å passa. Som plaster på såret, dei dagene det skjer, får eg ein fin spasertur gjennom gamle Stavanger på morgonkvisten. Av ein eller annan grunn vert eg glad av å passera Villa Blidensol, Stavangers sannsynligvis eldste hus. Merksnodige greier...
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det som er stress er at det ikke er vår enda . Pisslei snø og kuldegrader nå. Stakar *kaste snøball på*
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vannkokeren min er så imba at den utløser brannalarmen så hele brannkorpset kommer inn på rommet mitt mens jeg sitter på do og driter.
MrLeftfield Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det som er stress er at det ikke er vår enda . Pisslei snø og kuldegrader nå. no shiet, sjerlåkk
Petter Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vannkokeren min er så imba at den utløser brannalarmen så hele brannkorpset kommer inn på rommet mitt mens jeg sitter på do og driter. WIN!
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det som er stress er at det ikke er vår enda . Pisslei snø og kuldegrader nå. Jeg er pisslei av at gradestokken hopper opp og ned mellom -1 og 1 grad. Da jeg våkna i går, snedde det, da jeg forlot Orkanger, regna det, i Trondhjem sludda det, på Steinkjer, regna det, på Gubb snedde det, i natt regna det igjen og nå sner det faen fitte meg igjen ><
Anbefalte innlegg