b-real Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 magan din? hvordan klarte du det egentlig? handa kan jeg forstå, men magan? Jeg la pizzaen på fatet og skulle dra tilbake risten, da kom jeg borti magen min... Var vondt. Kanskje på tide å dra inn magen når du skal lage mat? *knegg*
Skogsraa Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har ikke spist enda. Våknet kvart over ett. Hadde hodepine og hodet føltes som en karusell, så jeg gikk ned og la meg på sofaen i 2 timer. Deretter tok jeg en paracet og la meg tilbake i senga.Nå stod jeg nettopp opp.
b-real Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har ikke spist enda. Våknet kvart over ett. Hadde hodepine og hodet føltes som en karusell, så jeg gikk ned og la meg på sofaen i 2 timer. Deretter tok jeg en paracet og la meg tilbake i senga.Nå stod jeg nettopp opp."Uten mat å drikke duger helten ikke"Hva var det du sleit med om dagen egentlig? Hjernerystelse?
Latias Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Heisan. Kommer rett fra boblebadet. Hørt det før. Er ikke bra å bade hver dag heller.
After Dark Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hva er farlig med et bad nå da? Bader foresten ikke hver dag heller. Skal definitivt må meg svømmebasseng med tid og stunder. DA blir det bading hele dagen.
b-real Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Skulle ønske jeg hadde badekar jeg. Er det en ting jeg savner i livet så er det badekar. Dusj føles bare meningsløst egentlig når en heller kan legge seg ned i varmt deilig vann med skum/olje og lese en god bok og kjenne kroppen bli ordentlig gjennomvarm og ren.
Dr. Chaos Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg HATER søndager. Alt er stengt, aktivitetsnivået er lavt og alt er grått og kjedelig. Ingen gidder å finne på noe, og jeg blir sittende her inne uten å ha noe produktivt å gjøre. Selv om det finnes produktive ting å gjøre, er til og med det kjedelig å gjøre på søndager. Den beste dagen i uka er fredag!
b-real Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg HATER søndager. Alt er stengt, aktivitetsnivået er lavt og alt er grått og kjedelig. Ingen gidder å finne på noe, og jeg blir sittende her inne uten å ha noe produktivt å gjøre. Selv om det finnes produktive ting å gjøre, er til og med det kjedelig å gjøre på søndager. Den beste dagen i uka er fredag! Er alltid noen som orker å finne på noe men en spør som oftest feile folk og da blir en sittende alene..
Mephistopheles Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 ...og der var det eit faktum at spysjuka er i hus. Eg er låst fast stand-by med klut og såpevatn, på sida av ein toåring som storkoser seg med eit glass Cola og litt potetgull...
Deadringer Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Im back from hallingdal. Satan så kjedelig kjøretur.
Skogsraa Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har ikke spist enda. Våknet kvart over ett. Hadde hodepine og hodet føltes som en karusell, så jeg gikk ned og la meg på sofaen i 2 timer. Deretter tok jeg en paracet og la meg tilbake i senga.Nå stod jeg nettopp opp."Uten mat å drikke duger helten ikke"Hva var det du sleit med om dagen egentlig? Hjernerystelse? Fikk et anfall og gikk i gulvet. Slo hodet i en blomsterpotte som knuste, Har v?rt hjemme de siste dagene. Nå er jeg forkjølet i tillegg.
b-real Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Tool is currently not touring. They probably will not until they release a new album, which might very well take until 2011. It has currently been 170 days since Tool has played a live show.
b-real Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 ...og der var det eit faktum at spysjuka er i hus. Eg er låst fast stand-by med klut og såpevatn, på sida av ein toåring som storkoser seg med eit glass Cola og litt potetgull...Er vist noe som går etter det jeg hører.En snill sjel bestemte seg for å ha LOTR maraton for å passe på sin kjæreste mens h*n hadde spysyken. Respekt. Fikk et anfall og gikk i gulvet. Slo hodet i en blomsterpotte som knuste, Har v?rt hjemme de siste dagene. Nå er jeg forkjølet i tillegg.Stemmer det :\
Natrich Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Vet ikke om det er lov, men jeg linker til en egen tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1201417&hl= It is forbidden Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) (Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.) Edit: Utheving Endret 7. februar 2010 av Natrich
multisync Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Damnit, helt glemt at jeg egentloig har masse lekser å gjøre
Anbefalte innlegg