Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud, så kjedelig det er å vente på bussen.

Greit nok, bare en halvtime fra toget kom til Trondhjem og til bussen til Orkanger går, og det er bare 14 minutt igjen til jeg er på vei fra stasjonen, men likevel :|

Ingenting å ta meg til, ikke engang med laptopen oppe. Gidder ikke sette i gang PM97 eller Titan's Quest på denne korte tida heller ... Ja ja, hjem og sove i alle fall! *glede seg masse*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeah, og så somlebussen til Orkanger. Heldigvis hjemme om en time, og lenge leve eduroam, sånn at jeg har trådløst nett til jeg når Okstad eller der omkring. I hele Midtbyen i alle fall ^^

Skrevet

Jeg misunner faktisk de av dere som slipper å dra på fylla med en bunch stuck up medisinstudenter med lite mellom øra.

Oh well, to flasker cava og to liter vodka bør sende meg direkte i godformen så jeg slipper å tenke så mye på akkurat det. :p

Skrevet

Kunne for all del stilt opp på terminalen i Stavanger, men det hadde vorte eit visst stalkerpreg over det, så eg lar heller den båten gå. Kunne og teke turen inn etter filmen, for å drikke meg pelsen, men skal opp tidlig i morgon og koke egg til frokost til meg og gutungen...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...