Datasmurf Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Gud, så kjedelig det er å vente på bussen. Greit nok, bare en halvtime fra toget kom til Trondhjem og til bussen til Orkanger går, og det er bare 14 minutt igjen til jeg er på vei fra stasjonen, men likevel :| Ingenting å ta meg til, ikke engang med laptopen oppe. Gidder ikke sette i gang PM97 eller Titan's Quest på denne korte tida heller ... Ja ja, hjem og sove i alle fall! *glede seg masse*
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Må sitte på stasjonen i en halvtime idag Sjur ?
Datasmurf Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Yeah, og så somlebussen til Orkanger. Heldigvis hjemme om en time, og lenge leve eduroam, sånn at jeg har trådløst nett til jeg når Okstad eller der omkring. I hele Midtbyen i alle fall ^^
Sameboe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 hva er det forumtrollene skal i helgen da ? Gospel-MGP i stua-Chille forn PC'en. Det som var planen!
Datasmurf Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg misunner faktisk de av dere som slipper å dra på fylla med en bunch stuck up medisinstudenter med lite mellom øra. Oh well, to flasker cava og to liter vodka bør sende meg direkte i godformen så jeg slipper å tenke så mye på akkurat det.
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Han her https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=209657 går i klassen min, sitter nå og spammerforumet. Har rapportert, men ikke blitt gjort noe med enda. Kaller oss alle kommunister også, så barsnlige og idiotiske utallelser.
Mephistopheles Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Kunne for all del stilt opp på terminalen i Stavanger, men det hadde vorte eit visst stalkerpreg over det, så eg lar heller den båten gå. Kunne og teke turen inn etter filmen, for å drikke meg pelsen, men skal opp tidlig i morgon og koke egg til frokost til meg og gutungen...
Lemon Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ooh, hvilket type brettspill? Veit ikke! Spilte Civilization sist gang, men det skulle visst være et nytt denne gangen.
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ooh, spennende. Selv har jeg en liten forkjærlighet for Millionær.
Joαkim Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Er det bare meg, eller er forumet litt tregt i dag?
Sameboe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Han her https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=209657 går i klassen min, sitter nå og spammerforumet. Har rapportert, men ikke blitt gjort noe med enda. Kaller oss alle kommunister også, så barsnlige og idiotiske utallelser. Litt som deg for noen måneder siden altså? Bare spørr.
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Det der er ikke morsomt! Sl utt m ed or del ing.
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jaja folkens. Da er det bare 2 og en halv time igjen av dagen
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ja, var nok slik for noen måneder slik. Men ikke nå!
Sameboe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jaja folkens. Da er det bare 2 og en halv time igjen av dagen Nei, det er 11 og en halv time igjen av dette døgnet.
Slurpee Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Endelig har jeg fått en jobb-laptop og mobil. tok bare et halvt år
Anbefalte innlegg