Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

In mother Russia, gay is you.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt.

NP: Thyrfing - The Voyager (lenge siden jeg har hørt denne godmusikken)

Endret av Slettet-77do0b
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Som i en mann. Type HERREdo og HERREklær.

Stupid rabbit,trix are for kids.

Skrevet
En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt.

Du vet da godt hva jeg siktet til. Han skrev "the lord" og reffererte dermed til herren/gud, noe som ikke finnes!

Skrevet

Du vet da godt hva jeg siktet til. Han skrev "the lord" og reffererte dermed til herren/gud, noe som ikke finnes!

Zhe proof?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Kjekt å ha det universale svaret tilstedet i forumet her. Også at han henger her i kaféen da gett. :)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Forslag til middag?

Skrevet
Zhe proof?
Visste du at det er en tekanne som går i bane rundt sola. Den er midtveis mellom Jorda og Mars og er for liten til at vi kan se den med teleskopene våre.

Bevis meg feil.

Skrevet (endret)
Forslag til middag?

Hmmm... Du/dere kan jo lage:

Chicken Curry med nanbrød, ris, salat og en god vin til. Tror det hadde blitt en slager.

Endret av Sameboe
Skrevet

Zhe proof?

Se hva jeg svarte på da:

You shall not tempt the lord!
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...