Br0dskive Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 (endret) second that Endret 4. februar 2010 av Rick James's bitch
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Russia is gaaaaaaay Russia, vodka, tetris!!!!
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Mornings. Morgencola på gang. You shall not tempt the lord! Enkelt å unngå da det ikke finnes noen herre.
L4r5 Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Enkelt å unngå da det ikke finnes noen herre. Jeg er en herre. :dongetit:
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 (endret) En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt. NP: Thyrfing - The Voyager (lenge siden jeg har hørt denne godmusikken) Endret 4. februar 2010 av Slettet-77do0b
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Som i en mann. Type HERREdo og HERREklær. Stupid rabbit,trix are for kids.
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Jeg kjeder meg.... Også er jeg sulten! Lurer på om det er noen jeg kan rane her... Også er A tasten litt fucka... ekstremt irriterende!
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt. Du vet da godt hva jeg siktet til. Han skrev "the lord" og reffererte dermed til herren/gud, noe som ikke finnes!
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt. Du vet da godt hva jeg siktet til. Han skrev "the lord" og reffererte dermed til herren/gud, noe som ikke finnes! Zhe proof?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Kjekt å ha det universale svaret tilstedet i forumet her. Også at han henger her i kaféen da gett.
L4r5 Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt.Du vet da godt hva jeg siktet til. Han skrev "the lord" og reffererte dermed til herren/gud, noe som ikke finnes!Zhe proof?Visste du at det er en tekanne som går i bane rundt sola. Den er midtveis mellom Jorda og Mars og er for liten til at vi kan se den med teleskopene våre. Bevis meg feil.
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 (endret) Forslag til middag? Hmmm... Du/dere kan jo lage: Chicken Curry med nanbrød, ris, salat og en god vin til. Tror det hadde blitt en slager. Endret 4. februar 2010 av Sameboe
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt. Du vet da godt hva jeg siktet til. Han skrev "the lord" og reffererte dermed til herren/gud, noe som ikke finnes! Zhe proof? Se hva jeg svarte på da: You shall not tempt the lord!
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Se hva jeg svarte på da: You shall not tempt the lord! Du sier det ikke finnes en Gud, jeg trenger et bevis!
Anbefalte innlegg