Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Chips er tilbehør, da jeg ennå ikke har møtt en burger som metter meg nok med bare den. Selv 333g-burgeren i Brønnøysund var ikke nok til å mette min matlyst, sammen med 0.8l brus. Var ikke før jeg gaflet i meg chipsen med ekstra ost/dressing at jeg begynte å bli mett.Suicide Solution. Den er episk.
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Greie felger det, skal du handle? Sommersko. Blir en stund til.
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 NB! Rasisme: Jævla utlendinger da. Hvor mange av de skyteepisodene i Oslo er begått av en Nordmann nå de siste 2 månedene? Helt ærlig. Det som skjedde idag var en Afrikaner ... igjen :S
HanAndreTomaten Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Den perfekte burgeren: Brød med sesamfrø Cheddarost Burgerdressing/Thousand Island Kinakål Mais Tomat Sylteagurk Rødløk Barbecue Saus Bacon En god og tjukk burger av ypperste kvalitet (Ketchup er forbudt å ha på!) stryk følgende: Brød med sesamfrø Cheddarost Burgerdressing/Thousand Island Kinakål Mais Sylteagurk Rødløk Barbecue Saus Bacon En god og tjukk burger av ypperste kvalitet så er jeg med! Endret 1. februar 2010 av HanAndreTomaten
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Greit at du og kompisen din kjeder dere, men å tomat-trolle er bare unødvendig!
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Men mais er jo episk godt!Jeg er så drit lei mais at det går nesten ikke an. Hadde en eks som brukte hermetiske maiskorn til eller i alt.Eneste maisen jeg klarer er hele maiskolber på grillen med hvitløksmør (eventuelt vanlig smør) og salt.
Deadringer Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hun slapp tilbake. @burgeroppskrifta: Så fin ut, selv om jeg aldri villet hatt mais på burger.
Slurpee Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Stryk maisen Men mais er jo episk godt! /signed
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Men mais er jo episk godt!Jeg er så drit lei mais at det går nesten ikke an. Hadde en eks som brukte hermetiske maiskorn til eller i alt.Eneste maisen jeg klarer er hele maiskolber på grillen med hvitløksmør (eventuelt vanlig smør) og salt. Da skjønner jeg deg! Men jeg syntes mais er godt i burger!
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Greit at du og kompisen din kjeder dere, men å tomat-trolle er bare unødvendig!Gjør som meg. Legg dem i ignoreringslista og adblock avateren deres.
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hva er galt med dere? Mais på en burger? En enkel burger av svin med et fint lag salat og tilstrekkelig BBQ-saus = better than sex.
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Man kan eventuelt bruke chillisaus i stedet for BBQ-saus. Jeg er ikke vanskelig.
Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Begynner å komme tilbake til meg hvorfor jeg sluttet å henge her nå..
Deadringer Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 better than sex. Noe kun en jomfru ville finne på å påstå.
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hva er galt med dere? Mais på en burger? En enkel burger av svin med et fint lag salat og tilstrekkelig BBQ-saus = better than sex. Unnskyld meg, men burger av SVIN?
Deadringer Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Unnskyld meg, men burger av SVIN? Nice catch! Storfe ffs, storfe.
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Man lager for faen ikke burger av svin! Man lager burger av okse. Ferchie: Gratulerer med farskap og sånn. Long time no see. 8D
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Har jeg fortalt dere at jeg elsker Firefly? *starte på serien en gang til*
Anbefalte innlegg