Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soloer er oppskrytt.
Tullball.
I et flertall av tilfellene så dreier det seg mer om gitarrunking enn musikk.

Fine gitarsoloer går langt over "hvor fort man kan spille soloer" selv om det er imponerenes og.

Det skal fortsatt sykt med skills til for å klare å spille gitar skikkelig fort.

Jaja, men de trenger ikke å være lynraske for å være nydelige å høre på. Et eksempel er canon rock. Kommer litt an på versjonen men hoveddelen på den som ikke er så hardcore og kjapp er fantastisk.

Veldig enig, men, som deg synes jeg Canon rock 2 er kulere en den "originale". På enkelte områder

Skrevet

Folkens, prøv å hold quotingen til aktuelle tema. Dette er DNFK, og tema endres pr andre innlegg. Det koster dere så lite å korte de ned, og flyten blir så mye bedre. win / win-situasjon.

Skrevet

Man må nesten litt utenfor hylla på Meny eller den lokale tappekranen for å finne de virkelige godbitene, men heldigvis popper det jo opp mikrobryggerier som paddehatter for tiden så det er tydelig at markedet for litt mer særegne produkter er økende. Mye av pretensiøsiteten som tidligere har omkranset vin og brennevin ser også ut til å slippe til blant ølen også. TV Midvest har en god dokumentar på dette her for de som måtte være interessert.

Skrevet (endret)

DJ ? :W

Har stekt mye burger i det siste. Dog får man mye tid til å lese om fotball på jobben. Ser møkkaklubben Brann vil kjøpe Nordvik :F

Edit:

Den sangen var ikke så awesome.

Endret av Dalglish
Skrevet
Veldig enig, men, som deg synes jeg Canon rock 2 er kulere en den "originale". På enkelte områder

Sier meg enig der, selv om orginalen også er veldig god.

Folkens, prøv å hold quotingen til aktuelle tema. Dette er DNFK, og tema endres pr andre innlegg. Det koster dere så lite å korte de ned, og flyten blir så mye bedre. win / win-situasjon.
Hvorfor ville du at Petter skulle kaste cd'er på meg? Tar. meg ikke nær av det btw^^
Skrevet
Man må nesten litt utenfor hylla på Meny eller den lokale tappekranen for å finne de virkelige godbitene, men heldigvis popper det jo opp mikrobryggerier som paddehatter for tiden så det er tydelig at markedet for litt mer særegne produkter er økende.

Tvilsomt. Heldigvis har Aass solgt bedre de siste to årene enn normalen, men jeg tviler sterkt på at dette gjelder alle Norges bryggerier da Ringes fortsatt selger såpass mye bedre enn alle andre. Om Aass bare hadde turt å sette ned prise et par kroner er jeg sikkert på at de hadde vært konkurransedyktig med Ringnes.

Skrevet

Veit ikke hvorfor jeg alltid har trodd at Guinness har hatt høy viskositet, noe den ikke har :( Smakte et øl en gang som omtrent var som brun saus det var utrolig godt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...