Kverulantus Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Ca 45 min til wrestling og øl! xD Klarte visst ikke holde meg unna i dag D=
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Noen som har smakt Hair of the Dog Matt? Er visstnok en av de beste tradisjonelle øltypene (Ale, altså, ikke Lager eller Stout osv)
Sleuth Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Soloer er oppskrytt.Tullball.I et flertall av tilfellene så dreier det seg mer om gitarrunking enn musikk. Fine gitarsoloer går langt over "hvor fort man kan spille soloer" selv om det er imponerenes og. Det skal fortsatt sykt med skills til for å klare å spille gitar skikkelig fort. Jaja, men de trenger ikke å være lynraske for å være nydelige å høre på. Et eksempel er canon rock. Kommer litt an på versjonen men hoveddelen på den som ikke er så hardcore og kjapp er fantastisk. Veldig enig, men, som deg synes jeg Canon rock 2 er kulere en den "originale". På enkelte områder
Deadringer Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Ca 45 min til wrestling og øl! xD Klarte visst ikke holde meg unna i dag D= Royal Rumble?
WheelMan Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Folkens, prøv å hold quotingen til aktuelle tema. Dette er DNFK, og tema endres pr andre innlegg. Det koster dere så lite å korte de ned, og flyten blir så mye bedre. win / win-situasjon.
fargoth Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Man må nesten litt utenfor hylla på Meny eller den lokale tappekranen for å finne de virkelige godbitene, men heldigvis popper det jo opp mikrobryggerier som paddehatter for tiden så det er tydelig at markedet for litt mer særegne produkter er økende. Mye av pretensiøsiteten som tidligere har omkranset vin og brennevin ser også ut til å slippe til blant ølen også. TV Midvest har en god dokumentar på dette her for de som måtte være interessert.
Slurpee Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 http://open.spotify.com/track/3h55ZHeN7Z9f3G7iNR2Pcb WIN
Maynard James Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) DJ ? :W Har stekt mye burger i det siste. Dog får man mye tid til å lese om fotball på jobben. Ser møkkaklubben Brann vil kjøpe Nordvik :F Edit: Den sangen var ikke så awesome. Endret 30. januar 2010 av Dalglish
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Veldig enig, men, som deg synes jeg Canon rock 2 er kulere en den "originale". På enkelte områder Sier meg enig der, selv om orginalen også er veldig god. Folkens, prøv å hold quotingen til aktuelle tema. Dette er DNFK, og tema endres pr andre innlegg. Det koster dere så lite å korte de ned, og flyten blir så mye bedre. win / win-situasjon.Hvorfor ville du at Petter skulle kaste cd'er på meg? Tar. meg ikke nær av det btw^^
Bytex Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har hvertfall drukket Monty Python's Holy Gr-ale. Tempered over brewing witches. Det var helt greit halvmørkt øl faktisk.
Kverulantus Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Ca 45 min til wrestling og øl! xD Klarte visst ikke holde meg unna i dag D= Royal Rumble? Tror ikke tv2 zebra viser det. Men jeg får sett det uansett
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Shurger. :W De kan bare ta den fjotten spør du meg. :F Endret 30. januar 2010 av DJ_Dark
Deadringer Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Man må nesten litt utenfor hylla på Meny eller den lokale tappekranen for å finne de virkelige godbitene, men heldigvis popper det jo opp mikrobryggerier som paddehatter for tiden så det er tydelig at markedet for litt mer særegne produkter er økende. Tvilsomt. Heldigvis har Aass solgt bedre de siste to årene enn normalen, men jeg tviler sterkt på at dette gjelder alle Norges bryggerier da Ringes fortsatt selger såpass mye bedre enn alle andre. Om Aass bare hadde turt å sette ned prise et par kroner er jeg sikkert på at de hadde vært konkurransedyktig med Ringnes.
Sleuth Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) http://open.spotify.com/track/3h55ZHeN7Z9f3G7iNR2PcbWIN Ikke så veldig win, men fortsatt ganske kul gitar Endret 30. januar 2010 av Sleuth
Latias Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Ikke snakk om fotball her, DJ og Dalglish! Btw, kan jeg joine?
Maynard James Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) http://open.spotify.com/track/3h55ZHeN7Z9f3G7iNR2PcbWIN Ikke så veldig win, men fortsatt ganske kul gitar Ikke så veldig spør du meg. DJ :F Edit: Join Lættis :W Endret 30. januar 2010 av Dalglish
Petter Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Veit ikke hvorfor jeg alltid har trodd at Guinness har hatt høy viskositet, noe den ikke har Smakte et øl en gang som omtrent var som brun saus det var utrolig godt.
Anbefalte innlegg