Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kilkenny på meg atm, skal åpne en Guinness etterpå

Kilkenny er nice.

Den var det, men manger liksom noe tbh. Er ikke helt på nivå med Newcastle Brown ale.

Gleder meg tho til å teste Guinness, den trenger bare litt høyere temp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den var det, men manger liksom noe tbh. Er ikke helt på nivå med Newcastle Brown ale.

Jeg liker Kilkenny bedre enn NBA(haha), den blir litt tynn for meg. Jeg forventer alltid at den er mørkere og kraftigere enn hva den er. Men Guinness skuffer aldri. Om du ikke har smakt det før, gled deg. Pass for all del på å helle den i glasset riktig, for du kan ikke drikke fra boksen.

Skrevet

Jeg liker Kilkenny bedre enn NBA(haha), den blir litt tynn for meg. Jeg forventer alltid at den er mørkere og kraftigere enn hva den er. Men Guinness skuffer aldri. Om du ikke har smakt det før, gled deg. Pass for all del på å helle den i glasset riktig, for du kan ikke drikke fra boksen.

Egentlig litt enig NBA er litt tynn, men smaken er fortsatt der. Drikker selfølgelig av glass boks er lol

Skrevet
Ganske mange meninger om min favorittøl, men Carlings er uten tvil min favoritt :) Kanskje fordi jeg drakk min første pint med det på en supporterpub i Blackburn rett før hatkamp?

Carlings er litt for tynn for meg. Den er god, misforstå meg rett, men den blir litt som en kraftigere versjon av Tuborg. Og Tuborg er kjærringnåskaljegblifullforenbilligpenge=D=D=D=Døl.

Egentlig litt enig NBA er litt tynn, men smaken er fortsatt der. Drikker selfølgelig av glass boks er lol

Bra bra. På boks er bare lame.

Skrevet
Ganske mange meninger om min favorittøl, men Carlings er uten tvil min favoritt :) Kanskje fordi jeg drakk min første pint med det på en supporterpub i Blackburn rett før hatkamp?

Carlings er litt for tynn for meg. Den er god, misforstå meg rett, men den blir litt som en kraftigere versjon av Tuborg. Og Tuborg er kjærringnåskaljegblifullforenbilligpenge=D=D=D=Døl.

Tuborg er "bli full øl" Samme med CB dog CB jeg kjøper når jeg skal på fest.

Skrevet

Glass er best ja, men boks funker. Tuborg har jeg aldri hatt sansen for nei :)

Skrevet
Holy shit, det er jo quotefest her inne.

YEAH!

Skrevet

Jeg har faktisk aldri smakt CB. Skulle gjerne gjort det, smakt stort sett all annen norsk pils.

Jeg synes boksNBA virker enda tynnere enn glasset. Det ligger selvfølgelig litt i det, da metallen gir av litt smak, men det er egentlig så lite at vi ikke burde merke forskjell. Jeg vil tru det har mer med måten det blir tappet på.

Bitch please. Du skulle bare ønske du var del av øldiskusjonen.

Skrevet

Jeg synes boksNBA virker enda tynnere enn glasset. Det ligger selvfølgelig litt i det, da metallen gir av litt smak, men det er egentlig så lite at vi ikke burde merke forskjell. Jeg vil tru det har mer med måten det blir tappet på.

Også forsvinner vel litt av kullsyra når man heller i glasset med mindre jeg tar helt feil. Har ikke så mye peiling på øl :)

Skrevet

Jeg drikker da øl jeg og. Jeg bare ser ikke noen grunn til å si at jeg liker det og det ølet, men alltid kommer til å foretrekke ting som serveres i tall-glasses eller rødvin uansett.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg min første leilighet :D

Skal bli deilig å slutte med å hive penger ut vinduet på leie!

Også fikk jeg nettopp en killstreak på 21 i MW2, noe som er jækla imponerende til å være meg :p

Skrevet
Jaaada dere, har dere noe god rødvin å anbefale da? :wee:

Jepp. Fransk = Bra. Spansk = Muggsmak.

Også forsvinner vel litt av kullsyra når man heller i glasset med mindre jeg tar helt feil. Har ikke så mye peiling på øl :)

Selvfølgelig, men finnes de som(av en eller annen rar grunn) heller flaskeøl i glass også.

alltid kommer til å foretrekke ting som serveres i tall-glasses eller rødvin uansett.

Cause ur not streight :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...