Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere noen Sci-fi spill å anbefale?

laster ned ME1 as we speak. trenger flere! ps. helst med magi :dribble:

Serier kan jeg anbefale: Stargate Sg-1 og battlestar galactica, har ikke fått begynt på star trek enda

Les det jeg skrev en gang til =)

Altså, når det kommer til serier har jeg sett en goooood del ;)

Jammen jeg spiller ikke spill! Du finner sikkert et flash spill av de 2 jeg nevnte

Skrevet
jeg er for glad i Star Wars, begynte nesten og gråte på slutten når sermonien er

Vet hvordan det er. Star Wars og Pay it forward er eneste filmene som har gitt meg tårer i øya :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Woo, jeg ser gjennom sesong 1 av Bones med mamma og pappa :p

You do know how to party, og ingen kan si noe annet. :D

Btw når skal du på Infinety og med hvem? Funderer om jeg skal joine GB eller om jeg skal skrive musikk-oppgave.

Skrevet
Woo, jeg ser gjennom sesong 1 av Bones med mamma og pappa :p

You do know how to party, og ingen kan si noe annet. :D

Btw når skal du på Infinety og med hvem? Funderer om jeg skal joine GB eller om jeg skal skrive musikk-oppgave.

Orka ikke gå ut i kveld. Hadde planlagt å lese The Cocka Hola Company, men da pappa spurte om jeg ikke heller ville se Bones med mamma og han, så la jeg fra meg boka og gjorde det. Når jeg først er hjemme og ser gamlingene, så ...

Aner ikke når jeg skal, og har ikke peiling på med hvem. Gikk ut fra at jeg dro alene helt til jeg så at du kanskje joinet. :p

mMmm ... Portishead er så sexy og herlig å høre på! :D

Enig.

:D

Er veldig glad i de to første albumene deres, selv om det tredje har noen godsanger det også.

Skrevet
jeg er for glad i Star Wars, begynte nesten og gråte på slutten når sermonien er
Vet hvordan det er. Star Wars og Pay it forward er eneste filmene som har gitt meg tårer i øya :p
Har du sett The Champ?
Skrevet

Vi seilte fra kariben og ankret opp inatt. Jeg hørte et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt, kaptein sabeltann. Er en farlig man, nå kan jeg lukte gull. Derfor ror vi inn mot land. Mnnmmm

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Klikker snart!!

Ingenting og bruke energien på og har 110000000000% i oveerskudd...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...