Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan jeg spørre hva som har skjedd siden du må bruke rullestol Adrian? :O

Det har jeg da forklart mange ganger før, og gidder ikke gjøre det igjen :p

*slurpe i seg Urge*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan jeg spørre hva som har skjedd siden du må bruke rullestol Adrian? :O

Det har jeg da forklart mange ganger før, og gidder ikke gjøre det igjen :p

*slurpe i seg Urge*

Åja, aldri hørt historien selv men så er ikke jeg så altfor gammel her heller :p

Skrevet

I need some help :(

Jeg har en pc som venter på meg i posten. Har bare 13k og pcen koster 14k. (Jeg har VISA). Får jeg henta pakken og betalt da? Siden det er visa blir det ikke bare overtrekt eller? All hjelp mottas med stooor takk!

Skrevet (endret)

Hvorfor bestiller du noe du ikke har råd til? :p

For å svare på spørsmålet ditt; jeg er usikker på det. Jeg får ikke gjort det nå lenger, men jeg fikk gjort det før.

Endret av DemonFudge
Skrevet
Hvorfor bestiller du noe du ikke har råd til? :p

For å svare på spørsmålet ditt; jeg er usikker på det. Jeg får ikke gjort det nå lenger, men jeg fikk gjort det før.

Jeg hadde for 2 dager siden :p Så innså jeg at jeg måtte betale eksamenspenger :| Så da hadde jeg plutselig for lite :(

Skrevet

Jeg har en pc som venter på meg i posten. Har bare 13k og pcen koster 14k. (Jeg har VISA). Får jeg henta pakken og betalt da? Siden det er visa blir det ikke bare overtrekt eller? All hjelp mottas med stooor takk!

Du er avhengig av å ha dekning, med mindre det er et Visa kredittkort.

Skrevet

Balle -_-

Jeg får ikke lov til å drikke noe mer enn et glass vin i døgnet når jeg går på Remeron, så jeg må vente i alle fall en måned for å se hvordan jeg reagerer på det, og så kan jeg se om jeg kan øke dosen -_-

Det er jo bra. Ut i kveld, ut i morra, ut på lørdag, ut på kommende onsdag og fredag.

Jeg kan da ikke gå på fest uten å drekke! Det er jo kjedelig! :|

Skrevet

Du er avhengig av å ha dekning, med mindre det er et Visa kredittkort.

Ah, så skuffa. Har vel bare et VISA. Ikke no kredittkort dessverre :( Takk for hjelpen both of u.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...