Nopros Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Send PM med emailen din, har ikke muligheter for å komme på msn nå.
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har fått en sang på hjernen... Eneste minuset er at det er en slags "mix" av daftpunks "Harder Better Faster Stronger" MEN jeg finner ikke ut hvem som har den . Noen som vet hvem som har den? Er ganske ny og har blitt spilt endel i det siste på radio etc..
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lol hva er greia med spotify? Kan jeg høre på all musikk uten og betale ever lissom? :/
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lol hva er greia med spotify? Kan jeg høre på all musikk uten og betale ever lissom? :/ Du kan høre på en del god musikk gratis, men med reklame. Premium gir tilgang til mer album og slikt ^^
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har fått en sang på hjernen... Eneste minuset er at det er en slags "mix" av daftpunks "Harder Better Faster Stronger" MEN jeg finner ikke ut hvem som har den . Noen som vet hvem som har den? Er ganske ny og har blitt spilt endel i det siste på radio etc..Hiphop-remix? Kanye West - Stronger.
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 og markant bedre kvalitet på sangene. Samt at du får offline lister OG kan kjøre spotify på mobilen. Noe jeg skal når jeg får heroen min
DannyVice Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 http://www.rainymood.com/ "Add gentle rain to your enviroment. Enchance your music. Sleep better. Relax" Så koselig, anbefales på det sterkeste Gjør matten med koselige regnet i bakrunnen.
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har fått en sang på hjernen... Eneste minuset er at det er en slags "mix" av daftpunks "Harder Better Faster Stronger" MEN jeg finner ikke ut hvem som har den . Noen som vet hvem som har den? Er ganske ny og har blitt spilt endel i det siste på radio etc..Hiphop-remix? Kanye West - Stronger. JA! TAKK! Endelig! :love:
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 og markant bedre kvalitet på sangene. Samt at du får offline lister OG kan kjøre spotify på mobilen. Noe jeg skal når jeg får heroen min Men jeg er jo her?
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Snakker om den elskbare HTC telefonen jeg da vøttø Natrich Endret 27. januar 2010 av Mikkel™
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Snakker om den elskbare HTC telefonen jeg da vøttø Natrich Okei da
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Kanskje vurdere om vi likær dette og kjøpe så jeg kan bruke på min HTC TouchHd
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Du er anti Glimti og Nuhause shield du Ich? Edit: Endret 27. januar 2010 av Natrich
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Meh fortsatt ikke øvd til engelsken.. prøve i første økta i mårra.. Er egentlig rimelig care men siden jeg allerede har klart og slurva til meg en sterkt 4 så er det bedre og skaffe en 5er i samme slengen en og dette til 3.. Selvom det fortsatt er rimelig.. CARE !
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 http://www.rainymood.com/ "Add gentle rain to your enviroment. Enchance your music. Sleep better. Relax" Så koselig, anbefales på det sterkeste Gjør matten med koselige regnet i bakrunnen. Var genial å ha i bakgrunn til Enigma Kjente man ble bysselalle klar her..
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Ferdig i boblebadet og for å ha litt varriasjon tok jeg en Dr. Pepper til kvelds istedefor cola. Huh. Skal huske det, til en gang jeg ikke har shady slektninger på Majorstuen og på Frogner jeg kan kræsje hos Smart. jeg vet iallefall ikke om noe billigere.
Anbefalte innlegg