Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Først Eplefe, og så Lillium, morsomt å se de tilbake Nåja. Morsomt nok Selv om de ikke er tilbake i den forstand, de har jo alltid vært her, bare brukt andre brukere.. Nåja Da hadde vel neppe den ordentelige brukeren blitt åpnet igjen Men er jo andre banheads som har lagd nye brukere, og bruker de/brukte de før de ble bannet igjen (og en person oppimot 20 ganger)
NikkaYoichi Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Cleverbot is sick? Cleverbot is cleverbot. I love cleverbot. Good. I don't like you because you are a liar. I do not lie! Yes you do, stiop saying i'm cleverbot. Well you are Cleverbot. I'm the cleverbot. Den Cleverbot-greia ble litt for dum etter min smak. Endret 27. januar 2010 av NikkaYoichi
Applebee Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Me: Hei! Jeg heter Kris. Cleverbot: Ok ... Har du nettby? Me: Ja Cleverbot: Faren din er innavl. Hmm.. Usaklig?
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Me: Hei! Jeg heter Kris.Cleverbot: Ok ... Har du nettby? Me: Ja Cleverbot: Faren din er innavl. Hmm.. Usaklig? Hahaha! Morsomt.
Pinup Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Helt merkelig hvor oppspilte folk kan bli over skoleklær. Jeg ble overfalt når jeg kom drassende på eskene fra Russedress.
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Me: Hei! Jeg heter Kris.Cleverbot: Ok ... Har du nettby? Me: Ja Cleverbot: Faren din er innavl. Hmm.. Usaklig? WIN! EDIT: User: Hei. Cleverbot: How are you? User: Faen da! Snakk Norsk! Cleverbot: Nej ikke norsk DANSK. User: NORSK FOR FAEN! Cleverbot: Vikinger eier. User: Fleinsopp og voldtekt? Cleverbot: Not at all. Endret 27. januar 2010 av Mikkel™
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Me: Hei! Jeg heter Kris.Cleverbot: Ok ... Har du nettby? Me: Ja Cleverbot: Faren din er innavl. Hmm.. Usaklig? WIN! EDIT: User: Hei. Cleverbot: How are you? User: Faen da! Snakk Norsk! Cleverbot: Nej ikke norsk DANSK. User: NORSK FOR FAEN! Cleverbot: Vikinger eier. User: Fleinsopp og voldtekt? Cleverbot: Not at all. Frekk han var mot deg da.
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ja... nå snakker han bare dansk igjen User: Faen skjer med Dansk igjen da? Cleverbot: Hvad mener du ??? User: DANSKER ER STYGGE. Cleverbot: Nej! User: Kartoffel! Cleverbot: Gore. :!: Endret 27. januar 2010 av Mikkel™
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nåja Da hadde vel neppe den ordentelige brukeren blitt åpnet igjen Men er jo andre banheads som har lagd nye brukere, og bruker de/brukte de før de ble bannet igjen (og en person oppimot 20 ganger) Jeg VET, jeg tror ikke.
NikkaYoichi Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Tell me about your offer. One grain of salt, for all the pussy in the world. You have three eyes?!?!
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 User: How much wood could a woodchop chop if a woodchop could chop wood? Cleverbot: I dunna. User: Answer the question! Cleverbot: There was no question. User: How much wood could a woodchop chop if a woodchop could chop wood? Cleverbot: A yard and a half.
Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nåja Da hadde vel neppe den ordentelige brukeren blitt åpnet igjen Men er jo andre banheads som har lagd nye brukere, og bruker de/brukte de før de ble bannet igjen (og en person oppimot 20 ganger) Jeg VET, jeg tror ikke. Samme tenkte jeg. Skrev et langt heller irritert svar, men det gikk opp for meg at jeg ikke ønsker å bli bannet i dag. Får utsette det noen dager.
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Digg med Red Bull når man står opp. YEAH VÆPNET REVOLUSJON 2010, HOES. Tydelig at du følger med i tiden...
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Velkommen tilbake. London er kos. Tenker du har hatt det fint der!? Litt treig med å svare, men ja, det var veldig bra. Deilig å bare shoppe og slappe av. Har vært noen ganger i London og synes det er en av de fineste byene jeg har opplevd. Deilig å bare gå rundt der og se på alt liv.
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nåja Da hadde vel neppe den ordentelige brukeren blitt åpnet igjen Men er jo andre banheads som har lagd nye brukere, og bruker de/brukte de før de ble bannet igjen (og en person oppimot 20 ganger) Jeg VET, jeg tror ikke. Hvorfor i all verden åpner de opp de gamle brukerne sine da? Ser virkelig ikke poenget da!
Slimda Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Fordi alle vet hvem du er med din gamle konto.
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Så sitter man på maclabben igjen ... Ja ja, får prøve å finne ut mer av obj i dag
Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Fordi alle vet hvem du er med din gamle konto. Ikke verre enn å si hvem du er med den nye kontoen. Noen får jo den gamle bannet frivillig.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er forelsket i headsetet mitt, er det unormalt?
Anbefalte innlegg