Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer billig og enkel smarttelefon. Noen som har noe mye å utsette på HTC Tattoo? Jeg DRITER egentlig i skjermoppløsning og dårlig kamera bare så det er sagt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vurderer billig og enkel smarttelefon. Noen som har noe mye å utsette på HTC Tattoo? Jeg DRITER egentlig i skjermoppløsning og dårlig kamera bare så det er sagt...

Tror han ene jeg jobber med er fornøyd med den. Fikk den i forrige uke.

Skrevet

Hero, ffs! :D

Skrevet
Blir nok Hero ja.
Godt valg, har en Hero selv, og er storfornøyd. :)

Jeg har hørt ymse om batteritiden på Hero :hmm:. Har du noe å si på punktet?

Nettopp. Det er umulig :)

Litt festlig da, Ali i klassen blir Eli.

:lol:

Skrevet
Har ingen problemer med batteri-tiden. Den varer nok flere dager i "standby"-modus, men om jeg bruker den til spill og musikk og internett, er den nok halvveis tom i løpet av en dag.

Ikke så rart egentlig, da det krever mye strøm å surfe på nettet.

Skrevet
Lurer veldig på hvordan folk løser problemet med kabelrot. Alltid kaos med det :p

STRIPS! :D

God ide! Får vel bruke teip for nå^^

Driter i å blokke deg Nyhus sånn at vi kan ha koslige samtaler :) Også sier du endel fornuftig i snustråden.

Du har slutta og snuse da så.

Skrevet
Har ingen problemer med batteri-tiden. Den varer nok flere dager i "standby"-modus, men om jeg bruker den til spill og musikk og internett, er den nok halvveis tom i løpet av en dag.

Ikke så rart egentlig, da det krever mye strøm å surfe på nettet.

+1. Bruker du Wifi mye, så ern halvtom/15% i løpet av en dag, men da skal du gjerne ha Wifi på i flere timer. Bruker du ikke Wifi, så varer batteriet i par tre dager. Alt avhenger av hva du bruker, mao :p

Jeg er iaff storfornøyd med Hero. Kunne ikke tenke meg noe annet (ikke den nye HD2 engang).

Skrevet

Vi skal ha forsøk i biologien med blodtrykk og puls, så har vi fått oppgaven i å høre på ti minutter musikk per sjanger og måle blodtrykk mellom. Deilig <3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...