Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg vurderer billig og enkel smarttelefon. Noen som har noe mye å utsette på HTC Tattoo? Jeg DRITER egentlig i skjermoppløsning og dårlig kamera bare så det er sagt...
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg vurderer billig og enkel smarttelefon. Noen som har noe mye å utsette på HTC Tattoo? Jeg DRITER egentlig i skjermoppløsning og dårlig kamera bare så det er sagt... Tror han ene jeg jobber med er fornøyd med den. Fikk den i forrige uke.
Shikaru Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 morn folkens. trøtt i dag også gitt, åssen kan det ha seg?
MrLeftfield Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg vurderer billig og enkel smarttelefon. Noen som har noe mye å utsette på HTC Tattoo? Jeg DRITER egentlig i skjermoppløsning og dårlig kamera bare så det er sagt... Hero, ffs!
Pinup Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg elsker virkelig at læreren min er dansk og en bråkete klasse når jeg har vondt i hodet.
Slimda Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blir nok Hero ja.Godt valg, har en Hero selv, og er storfornøyd.
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg elsker virkelig at læreren min er dansk og en bråkete klasse når jeg har vondt i hodet. alt er bare kartoffel?
Pinup Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nettopp. Det er umulig Litt festlig da, Ali i klassen blir Eli.
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blir nok Hero ja.Godt valg, har en Hero selv, og er storfornøyd. Jeg har hørt ymse om batteritiden på Hero . Har du noe å si på punktet? Nettopp. Det er umulig Litt festlig da, Ali i klassen blir Eli.
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lurer veldig på hvordan folk løser problemet med kabelrot. Alltid kaos med det
Slimda Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har hørt ymse om batteritiden på Hero . Har du noe å si på punktet?Har ingen problemer med batteri-tiden. Den varer nok flere dager i "standby"-modus, men om jeg bruker den til spill og musikk og internett, er den nok halvveis tom i løpet av en dag. Ikke så rart egentlig, da det krever mye strøm å surfe på nettet.
Br0dskive Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lurer veldig på hvordan folk løser problemet med kabelrot. Alltid kaos med det STRIPS!
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lurer veldig på hvordan folk løser problemet med kabelrot. Alltid kaos med det STRIPS! God ide! Får vel bruke teip for nå^^ Driter i å blokke deg Nyhus sånn at vi kan ha koslige samtaler Også sier du endel fornuftig i snustråden. Du har slutta og snuse da så.
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Stemmer det men alikevel så har jeg ikke rota meg til å forlate snustråden^^
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Aleks: regner med at vi får dratt en back flipp i helga på akebrett?
MrLeftfield Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har hørt ymse om batteritiden på Hero . Har du noe å si på punktet?Har ingen problemer med batteri-tiden. Den varer nok flere dager i "standby"-modus, men om jeg bruker den til spill og musikk og internett, er den nok halvveis tom i løpet av en dag. Ikke så rart egentlig, da det krever mye strøm å surfe på nettet. +1. Bruker du Wifi mye, så ern halvtom/15% i løpet av en dag, men da skal du gjerne ha Wifi på i flere timer. Bruker du ikke Wifi, så varer batteriet i par tre dager. Alt avhenger av hva du bruker, mao Jeg er iaff storfornøyd med Hero. Kunne ikke tenke meg noe annet (ikke den nye HD2 engang).
Pinup Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Vi skal ha forsøk i biologien med blodtrykk og puls, så har vi fått oppgaven i å høre på ti minutter musikk per sjanger og måle blodtrykk mellom. Deilig <3
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Da hr jeg fått invite til Voddler! Noen som har en svensk post code
Anbefalte innlegg