Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glimti: Det har sine fordeler :)

Det er faktisk jævlig nok med skole om man ikke skal blande det sammen med fritiden også!

Yeah. Så kan du stoffet når læreren spør deg og slipper å følge med i timen og kan spille bondesjakk med jenta som sitter ved siden av deg :p

Det er ingen som har sagt at du må følge med i timen uansett om du kan det eller ikke. ;)

Skrevet

Klart ikke, men det lønner seg sånn at man får karakterer som er gode nok til at man kommer inn på de skolene man vil og slipper å leve som meg på en shabby skole i Steinkjer og MMT i stedet for f.eks. noe spennende i Bergen eller Stavanger. :p

Skrevet

Bare en gang der det virkelig tok av som jeg husker.

Men det er altså ikke så vanelig at folk tar jobben med hjem ved mindre de selv velger det så hvorfor skulle det ikke være valgfritt for elever også? Dessuten får de ikke engang betalt mens folk som jobber får det.

Skrevet

Men det er altså ikke så vanelig at folk tar jobben med hjem ved mindre de selv velger det så hvorfor skulle det ikke være valgfritt for elever også? Dessuten får de ikke engang betalt mens folk som jobber får det.

Slik er skole...

Ad augusta, per angusta - Gjennom anstrengelser til seier

Skrevet

Hvilken jobb er det du har hatt? Riktignok tar ikke jeg med meg renholder-jobben min hjem i annet enn overført betydning, men jeg vet om ganske mange som tar med seg jobben sin hjem slik at de skal bli fortere ferdig med det de holder på med. Være seg rettsteknikere, lærere, arkitekter, sekretærer eller noe annet, jobben tar du med deg hjem om du vil få den gjort effektivt.

Skrevet

Slik er skole...

Ad augusta, per angusta - Gjennom anstrengelser til seier

Det betyr ikke at alle trenger å godta det.

Skrevet
Klart ikke, men det lønner seg sånn at man får karakterer som er gode nok til at man kommer inn på de skolene man vil og slipper å leve som meg på en shabby skole i Steinkjer og MMT i stedet for f.eks. noe spennende i Bergen eller Stavanger. :p

Nå er vel ikke skole det eneste kriterium for å flytte heller. ;) Åssen er det i Steinkjer foresten? Mye RAI RAI? :D

Ooh, fylkesleger også. :p
Hva med gynekologer? :hmm:

Det skal du ikke se bort i fra.

Interessert?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...