Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er en 2004-mod Volvo XC70, 2,5l bensin - med turbo. 200 glade hester under panseret. Sort skinninteriør med alt av utstyr, untatt elektriske seter (wtf? man blåser av 30k på RTI nav., men ikke 7k på skikkelige seter?), men slikt kan ettermonteres :)
Gratulerer med god bil, XC70 er utrolig hendige biler.Regner med at den har innebygd telefon også? Det er nesten et must på de bilene, hvis ikke får en et rom i dashbordet som er lite pent, og upraktisk.

Er det en Ocean race edition? Isåfall, da har du en utrolig pen farge på bilen. :wee:

Hihi, takk. Ja, innebygd telefon :wee:

Nei, den er sort som nevnt. Så på en Ocean Race-modell, men den sto så langt unna :p

Skrevet
Noen som har sett at Coca Cola: Vanilla og de er tilbake? ^^, Så de på Rema 1000 her en dag =D

Tilbake, og tilbake.. Er amerikanskimportert, så er jo svindyrt. :p Har det på Meny i Tønsberg, Meny her i Hof og Rema 1000 i Holmestrand her i nærområdet, som jeg vet om. Hatt det en god stund også. :p

Skrevet
Noen som har sett at Coca Cola: Vanilla og de er tilbake? ^^, Så de på Rema 1000 her en dag =D

Tilbake, og tilbake.. Er amerikanskimportert, så er jo svindyrt. :p Har det på Meny i Tønsberg, Meny her i Hof og Rema 1000 i Holmestrand her i nærområdet, som jeg vet om. Hatt det en god stund også. :p

Haha ^^, Hvor bor du hen?

Skrevet (endret)

Tar noen øl i kveld og og sklal snart til med nattmat. :D Var forøvrig veldig stille her i kafeen nå. Bare meg som er her. Hvor er alle dere andre nattmennesker?

Endret av Glimti
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv,men jeg skriver oppgave.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...