Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mafiaens hevn jonas?...

Var stor der for et halvt år tilbake. Noen venner fikk meg til å starte igjen :roll:

Kommet i kontakt med Hassan igjen, noen som husker han? :D

Skrevet
Jeg hatet NM like mye for 5 år siden som nå.

Jeg har aldri prøvd det selv, men folk i klassen var helt hekta. :p I ettertid er det litt latterlig å tenke tilbake og se hvor besatte folk var å hive seg på sånne motebølger.

Akkurat slik som folk i klassen alltid hata RuneScape, helt til de begynte å spille det selv. En stund seinere kom WoW, og da var RuneScape plutselig helt ræva igjen. :)

Skrevet

Pøh, alle de spillene er jo klin like siden alle er bygd rundt samme kode. Kjøp litt ting, vente 1 time, kjøpe litt flere ting, vente 2 timer osv.

Skrevet

Har ikke prøvd Omerta.

Hvis man er pirkete på skrivefeil i spillet og liker gode ansvarlige moderatorer så er ikke MH for deg, de er vel hakket bedre en NFF's moderatorteam.

Skrevet

Vi hadde en sånn Travian-liga på jobb i fjor. Sjefer og alle mulige spilte driten. Tips: Kjøp et skikkelig strategispill og spill hjemme.

Skrevet
Har ikke prøvd Omerta.

Hvis man er pirkete på skrivefeil i spillet og liker gode ansvarlige moderatorer så er ikke MH for deg, de er vel hakket bedre en NFF's moderatorteam.

Hva er nå galt med NFFs moderatorteam?

Skrevet

Vaskemaskinen min sier "Velkommen" når jeg skrur den på.

Er det bare jeg som syntes han som programmerte det er en idiot?

Altså, det er MITT hus, det er i så fall den som burde tatt i mot velkomsten :p

"Hei på deg" skulle jeg ønske det stod.

Skrevet
Vaskemaskinen min sier "Velkommen" når jeg skrur den på.

Er det bare jeg som syntes han som programmerte det er en idiot?

Altså, det er MITT hus, det er i så fall den som burde tatt i mot velkomsten :p

"Hei på deg" skulle jeg ønske det stod.

Folk som skriver dataprogrammer hvor det står "Velkommen til ..." er idioter. Det fungerte kanskje i DOS-dagene, men i dag er det bare ren idioti.

Skrevet

Clue to u guys:

Hva er formelen for oppladning av en kondensator?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...