Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år tilbake minst 7 så lekte jeg harn, løp som en gal. Snur meg tilbake for å se hvor personen er. Når jeg da snur meg tilbake møter jeg en metall stang rett over øyet = 3 sting :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så har vi den gangen jeg kasta kniv, skaftet traff stammen på treet jeg kasta mot og kniven kom i retur og traff meg på kinnet, noen centimeter fra øyet. Jeg har i dag dårligere syn på det øyet :p

Og så har vi den gangen jeg skulle tenne på nettingen i et fotballmål fordi jeg kjeda meg og fikk smelta nylon ned i leddet på pekefingeren. Det var litt pain, og kunne ikke si noe til foreldra mine heller :p

Alternativt har vi den gangen noen kompiser og meg hadde vært og kasta noen hjemmesnekra kinaputter ned i et sagbruk, og så kom det folk, så vi måtte skynde oss å komme oss til helvete vekk, så kompisen som var sjåfør starter bilen og begynner å kjøre, før jeg har kommet meg helt inn.

Jeg hang med ene foten fast under passasjersetet etter bilen og så autovernet nærme seg faretruende før den andre kompisen fikk stoppa bilen. Jeg endte opp med å bare kjøre huet ganske kraftig inn i døra, samt et veldig blodig og oppskrapt kne og legg.

Dro rett på nærmeste bensinstasjon for å "rense sårene" med vann, før vi dro videre. Kom hjem sent på kvelden med alvorlige smerter og fortalte mamma at jeg hadde falt :p

Tviler på at hu trodde noe særlig på meg :p

Bytex, jeg har nesten vært der, endte bare opp med en sprukken leppe og en helvetes hodepine, men klarte å unngå å slå bakhuet i bordet da jeg stupa bakover :p

Skrevet
Jeg har lyst å spille paintball.
Jeg også. Enten det eller airsoft.
Paintball-gathering. Oh yah.

Og så har vi den gangen jeg kasta kniv, skaftet traff stammen på treet jeg kasta mot og kniven kom i retur og traff meg på kinnet, noen centimeter fra øyet. Jeg har i dag dårligere syn på det øyet :p
That makes no sense..den traff ikke øyet ditt. Enda en hypokonder-teoriene dine i effekt.
Skrevet
Hold de tåplighetene for deg selv myke mann. Tror du ikke jeg er vant til sår?
Fælt så viktig vi synes det var å understreke hvor harde menn vi var i dag da. Overkompenserer vi for noe?

Hvem vi? Hvilke innlegg sikter du til? Forøvrig liker jeg ikke plastere ettersom de bare tettner til såret. Og som sagt er jeg vant til sår.

Skrevet
That makes no sense..den traff ikke øyet ditt. Enda en hypokonder-teoriene dine i effekt.

Ikke vet jeg, jeg har ikke peiling på anatomi.

Jeg har bare antatt det siden jeg har hatt dårligere syn på det øyet helt siden ulykken.

Skrevet
Nei, du har ikke dårligere syn pga. den "ulykken"

Er ikke nerver som tilhører øyet i kinnet, ihvertfall ikke som går på selve synet.

Så du kan trygt anta at det ikke er derfor;)

Bah, jeg har alltid likt å tenke på det. :p

Får bare legge skylda på Tsjernobyll igjen da.

Skrevet

Smurfen: Kan gi deg et eksempel på hvor lite som skal til før man ikke ser optimalt, jeg får utslett rundt ene øyet når jeg blir stresset osv. Får "klumper" på øyelokket som gjør at det presses nedover. Selv om jeg ser med det så får jeg en hinne over øyet virker det som og slik kan jeg ha det i dager.

Er det slik at det plager deg?

Tenker på du anstrenge deg mer med det øyet enn det andre.

For det igjen kan føre med seg hodepine, nakkesmerter osv.

Skrevet
om facebook ikkje virkar heilt fint, eller er det bare hos meg det er fucka?
Det der er ikke en fullstendig setning.

Facebook oppførar seg merkelig her, korleis er det hos dykk andre?

Blei det bedre?

Skrevet

Hva i helvete, klokka på PC'n min var plutselig 1 time feil, så jeg trodde posten enda var åpen. Hvorfor ble den 3600 sekunder feil plutselig tro?

Skrevet
Ja, facebook har problemer i dag virker det som.

Siden du er den 5 personen som har nevnt det i dag som jeg vet om.

Selv om det fungerer innimellom betyr ikke det automatisk at den er som den skal.

Hmm, interesting...

Hva i helvete, klokka på PC'n min var plutselig 1 time feil, så jeg trodde posten enda var åpen. Hvorfor ble den 3600 sekunder feil plutselig tro?

Fordi det er sommar? oh wait

Skrevet

Sikkert en synkroniseringsfeil. Prøv å synkroniser med ntp.uio.no

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...