Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for å sende dem til ei øy og la dem spise hverandre.

Også vurderer jeg å klippe panneluggen igjen, har jo så god tid nå på morran.

Skrevet
Jeg stemmer for å sende dem til ei øy og la dem spise hverandre.

icon_dead.gif

Også vurderer jeg å klippe panneluggen igjen, har jo så god tid nå på morran.

Pass på så det ikke blir katastrofalt. Jeg klippet litt av "panneluggen min" i beruset tilstand en gang og det var ikke veldig vellykket.

Skrevet

Vurderer å klippe meg jeg også, dog, ikke selv. Betaler heller i dyre dommer for å la en frisør gjøre det. Evt. litt billigere og la en lærling skamfere håret mitt. :p

I mens skal jeg finne ut hvorfor det gjør vondt å puste.

Skrevet (endret)

Kolikk? Tror det er en barnesykdom. Jeg hadde det før jeg var ett år gammel. Grein hele natta i 8 måneder sier alltid mamma.

Jeg går for at du har atomkreft

Endret av Bytex
Skrevet
Kolikk? Tror det er en barnesykdom. Jeg hadde det før jeg var ett år gammel. Grein hele natta i 8 måneder sier alltid mamma.

Jeg går for at du har atomkreft

Det er som regel forbundet med spedbarn, men det finnes flere typer. Det er egentlig et samlebegrep om kramper i alle slags rør i kroppen. Det gjør ganske vondt, jeg har fått det i luftrøret et par ganger hvis jeg har spist eller drukket for fort.

Skrevet

Det var slettes ikke dumt med fiskekaker så tidlig på morgenen. Nå skal jeg høre på Cosmic Sounds av The Zodiac og fortsette på turliste. Og bare vente til det blir lysere ute. :wee:

Skrevet

Estersyntese, destillering med sliputstyr og ekstrahering. Utgangsstoffene er propan-2-ol og etansyre. Hva heter esteren? (IUPAC). Hvilken katalysator?

So ... Noen med peil på kjemi her? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...