Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God morgen mine forumvenner! Hva bedriter dere tida deres med :D?

God morgen! Ligger på sofaen og ser på tv, skal snart ned og forhåndsbestille ODST =]

Høres bra ut :) Her får jeg snart en svær porsjon med arme riddere :D

Skrevet

Sutrer over en pokermatch som ble utsatt til i morra fordi han som skulle ha det heller foretrakk å være med ei chick :p

Også kommer mine to svarte fettere over til Hamar i dag :D

Skrevet

Sutrer over en pokermatch som ble utsatt til i morra fordi han som skulle ha det heller foretrakk å være med ei chick :p

Do not like! Sorry, men klarer ikke den svarte delen av befolkninga, selv om sikkert en god del er grei...Må bare akseptere han ene jeg har i slekta bare :p

Skrevet

*Tilbake til COD4*

De har det sikkert inne i uke 39 eller 38, pga. de andre spillene som ikke er på lager forventet i uke 38. Gleder meg. :D

Skrevet
*Tilbake til COD4*

De har det sikkert inne i uke 39 eller 38, pga. de andre spillene som ikke er på lager forventet i uke 38. Gleder meg. :D

Lag en tråd om det da! Vi driter langveis i COD4!

Skrevet
*Tilbake til COD4*

Lag en tråd om det da! Vi driter langveis i COD4!

Amen! :love:

Skrevet (endret)

CoD12 blir DRITBRA! Helt realistisk.

Last ned Cod4 fra en ymse torrentside, og du kan spille det gratis innen 3 timer på PC'n.

Endret av Bytex
Skrevet

kommer mine to svarte fettere over til Hamar i dag :D

Do not like! Sorry, men klarer ikke den svarte delen av befolkninga, selv om sikkert en god del er grei...Må bare akseptere han ene jeg har i slekta bare :p

Rasist :p

Din samejævel :tease:

Skrevet

Wtf?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Fantastisk. Jeg venta bare på at hodet hans skulle eksplodere! =D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...