Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har nok rett, men allikevel er det en løgn menneskeheten har best av å leve på.

Ethvert menneske trenger sin livsløgn.

(kremt*villandenanyone*kremt)

Endret av multisync
Skrevet

Off... Store problem med kven som skal vere i russebil ilag... Mange vil med kvarandre men antallet og ei jente som ingen lika laga store problem! fanden...

Skrevet

Av en eller annen mystisk grunn er youtube blokkert her. O.o

Kommer fram med ping, men ikke faen om youtube.com virker i nettlesere...

Aha.

Manuell host-oppføring som hang igjen fra vgs - skolen blokkerte kun dns-oppføringen til youtube...

Skrevet
Det er jo faktisk litt sannhet i det. Lite av det vi foretar oss har noe større mening.

Si ikke det med mindre en tar i tanke på ting som the butterfly effect og ringvirkninger av det vi gjør får for fremtiden :)

Kvantemekanikken gir sterke indisier for at universet ikke er deterministisk og dermed ikke kan behandles som et strengt dynamisk system. Som du kan se i artikkelen om "Quantum chaos" jobbes det med å finne en sammenheng mellom dynamiske systemer og kaosteori (begge utelukkende deterministiske prosesser) og kvanteteori. Inntil det problemet har blitt løst er det vanskelig å si hvorvidt man kan øverføre sommerfugleffekten til det virkelige univers.
Skrevet

Hodepine :wallbash:

Ikke smart å presse seg til å gjøre tung matte når man er litt slapp og forkjølet.

Men, test i morgen, og vil helst ha godkjent for å ha noe å gå på senere i semestret.

Skrevet
Husker da denne gikk på radio/tv 24/7...good old times.
Det er merkelig hvordan slike sanger ligger begravet dypt i hjernebarken et sted. Det er vel et godt tiår siden sist jeg hørte den men allikevel tok det bare 2-3 sekunder med lytting før hele sangen kom tilbake som jeg skulle hørt den i går.
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Opp og stå, småbarn! :fun:

Jeg vil ikke!

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg vil ikke!

å, joooda! *danse med*

Greit da, siden du tvinger meg..

*danse med*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.