Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokoosten min består av og lage noen brødskiver til niste å noen til frokost samt et glass sukker fri husholdnings saft, noe jeg stusser over er at den sukkerfrie smaker bedre en den med sukker...og jeg som hater sukkerfrie aspartam bombe produkter...

Meeen så er det snoking i "godis skuffen" og et glass isbiter med maxi pepsi :)

Så er det tid for niste på skolen men blir altfor frista av kebab king en meter utafor klasserommet så ender med at jeg kjøper kebab eller pizza etc. Og en fanta så klart xD

Skrevet (endret)
(...) noe jeg stusser over er at den sukkerfrie smaker bedre en den med sukker...og jeg som hater sukkerfrie aspartam bombe produkter...
Slik er det med den sukkerfrie lettvarianten av Lipton Ice Tea Peach istepulver også.

--

Akkurat ja..

youtubeyj.png

Endret av fargoth
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Lettprodukter er generelt sett overvurdert til tusen.

Skrevet

Min frokost består av random frokostblanding (oftest Choco Pop's eller Go' morgen) jeg finner og et glass juice/melk/vann. :wee: Uten om i helgene da, da kan alt mulig inntaes. :p

Skrevet

OMGZOMG CONSPIRACY THEORY!!!!!112three

You can't spell gun without UN!

!!!!!

:ohmy: :ohmy: :ohmy::omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :omg: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

Skrevet (endret)

Ah, Starcraft er et nydelig spill. Spilte nettopp en 4vs4 fastest possible-match hvor lagkameratene mine klagde på meg og kalte meg noob fordi jeg ikke bygde masse shitty folk helt fra starten av. Gjett hvem som sikla etter assistanse fra Carrier-flåten min senere i spillet, da de dårlige startup-unitsa deres ble meid oppover veggen. Gjett hvem som ikke hjalp de kjøttpøkkene? It feels good to be the king!

edit:

Eller som jeg faktisk sa til de: Suck it bitches.

Endret av Nyhus
Skrevet
Snerten referanse til AOEII.

Det er et smooth spill det også.

Absolutt. Synd AOE2 over Hamachi-prosjektet her på forumet gikk i dass. Kanskje DNFK skulle hatt AOE2-kveld en gang i blant?
Skrevet

Ikke vits i å lage noe stress ut av det, en kunne bare spilt for kosens skyld. Noen øl, teamspeak og en fem-seks stykker fra kafeen her mot hverandre i AOE2 kunne jo blitt noe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...