Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frakta blir regnet inn når du sjekker ut ja. Da får du samla pris med frakt og moms når du har fylt inn hvor du bor.

Ok, men jeg har ike gjort noe betinget da, jeg kan angre?

Skrevet (endret)

Hvet ikke hvordan man googler jeg.

Så micro SDHC er samme som micro SD bare raskere, vil den funke i en telefon som bare "aksepterer" Micro SD?

Endret av Nopros
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hmm, nesten så jeg vurderer å legge meg. Begynner å bli trøtt

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg står opp et sted mellom 05:30 og 06:00, og normalt sett legger jeg meg rundt midnatt.

Men i det siste har det blitt så mye overtid at jeg har mye søvn å ta igjen..

Skrevet

Heihei!

Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde?

Skrevet
Heihei!

Er det noen av dere som vet om jeg kan andmelde en person hvis personen utgir seg for å være en annen ved å bruke et bilde av en annen person som profilbilde?

Hvis det ikke er deg han har bilde av så neii, tror jeg..

Skrevet (endret)
Heihei!

Om spørsmålet ditt ikke var hypotetisk: Fin lærepenge for deg. Vær glad du fortsatt (forhåpentligvis) er jumfru i analen :)

... å herregud så lang tid det tar å oppdatere databasen til musikkbiblioteket mitt. Snakker om 260gb i flac.

Endret av clvn
Skrevet
Heihei!

Det vet jeg ikke, men du kan jo true vedkommende med det.

Det er det jeg gjør, så blir de 13-14 år gamle kidsa redde og angrer, samt at jeg stort sett får de banna fra stedene de henger på på nettet og utgir seg for å være meg :p

Skrevet (endret)
Heihei!

Om spørsmålet ditt ikke var hypotetisk: Fin lærepenge for deg. Vær glad du fortsatt (forhåpentligvis) er jumfru i analen :)

uhm...come again?

@Nopros: Personen utgir seg for å være min søster.

Endret av Natrich
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...