Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje Anfall fyller den opp igjen etter hvert? :)

Who knows...

Gjennom telekinetiske evner da eller? Hun er 333 km unna i følge ruteplanleggeren til gulesider.no
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skulle jeg være fancy og poste link til en slik Dungeons & Dragons uendelig bag...men så fant jeg ingen fordi jeg ikke husker navnet. Jeg hadde tilogmed en slik i Baldurs Gate. Faen.

Skrevet
Herre gud! Tar aldri denne vinboksen slutt? Fant en boks vin som egentlig burde bli tømt snart. Og det virka som det var så lite igjen, men uansett hvor mye jeg fyller meg så er det mer igjen, jo! Er dette en magisk vinboks?

Jeg hater vin men trenger du besøk? xD x'[ hehe zzz

Skrevet
Og siden når ble du moderator?
..never claimed to be one.

Da har du heller ingen rett til å bestemme hva jeg skal ytre her ;)

Det har da ikke vi heller, innenfor rimelighetens grenser.

Skrevet (endret)

Æsj, United kamp i mårra og får ikke sove.

Dere varter bare opp med grisekjedelig prat nå. Noen som tar på seg jobben og druser opp en vits for å lette på steminga. Hvis ikke blir jeg nødt til å homo-flørte med Lars igjen og tro meg... det vil dere ikke.

Endret av The Game
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Det har da ikke vi heller, innenfor rimelighetens grenser.

Så vidt jeg vet har dere muligheten, for ytringsfriheten gjelder ikke på dette forumet.

Skrevet

Dere varter bare opp med grisekjedelig prat nå. Noen som tar på seg jobben og druser opp en vits for å lette på steminga. Hvis ikke blir jeg nødt til å homo-flørte med Lars igjen og tro meg... det vil dere ikke.

Jeg stikker bort og ser på film, du burde vært fornøyd.

Skrevet (endret)

Å ha muligheten og å faktisk benytte seg av den er to forskjellige ting heldigvis.

Ser ikke noen utstrakt bruk av denne "makten" utover det som er nødvendig.

@guri

Endret av SpecialForce
Skrevet

Tro meg... Jeg vil ikke homoflørte med noen som bruker uttrykket "druse".

Skrevet (endret)

Smurfe er et mye bedre verb enn "druse". Spesiellt når det ble funnet opp av en ekkel klysete bærumsfjert på Paradise hotel.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...