Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Back from Aker Brygge og TGI Fridays. Glufsa, Programvare, Kanin33 og meg spiste middag (OM NOM NOM, FFS!!1) for nesten tusen kroner - så gikk kelneren av skift. Spaserte enkelt og greit ut, sa hade og greier :p

*ringe TGI* :devil:

Skrevet

Hihi. Pappa har alltid vært anti-FRP og sagt at han ikke liker Siv Jensen og Karl I. Hagen. Jeg overså nettopp at han tok en sånn hvilket-parti-skal-jeg-stemme-på-quiz på VG, og hva ble resultatet?!

FRP! :D

Skrevet
Hihi. Pappa har alltid vært anti-FRP og sagt at han ikke liker Siv Jensen og Karl I. Hagen. Jeg overså nettopp at han tok en sånn hvilket-parti-skal-jeg-stemme-på-quiz på VG, og hva ble resultatet?!

FRP! :D

Jeg har tatt tre forskjellige slike tester. Resultatene ble KRF, FRP og SV. I mean: Liek WTF?!?!?!

Skrevet (endret)

Et bra program for å spille mp3, som kan ta seg av spillelister og slikt? Ikke Winamp, den er ødelagt.

Endret av A-Jay
Skrevet
Stem nå hvertfall på noe helt rart no, Pensjonistpartiet, Kystpartiet eller Rødt for eksempel! :D
Stiller Hvit Valgallianse i år? :p

Ser for meg at jeg kan bidra til overskrifter om den forferdelige rasismen som stiger frem. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...