Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det bråkte sånn her isted at jeg holdt på å få hjerteinfarkt et par ganger. Var som å ha verdens største subwoofer utafor vinduet. Rakk aldri å se noen lyn siden jeg sitter med ryggen mot vinduet :(

Endret av Bytex
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Hallaoen folks :)

Vi skal kjøre hjem til Harstad snart ;)

Skrevet

Jeg sneik meg helt frem til Oslo og gikk på toget til Kristiansand der ^^ Da slapp jeg å vente i Drammen i to timer.. oO Vel, sittet på tog siden kl elleve i går kveld, og er fremme halv tolv i dag.. Sliiiten!

Skrevet

åååå! TORSDAG IDAG!!! veit dere hva det betyr? Bare én dag igjen til jeg har sommerferie, det er f... meg på tiden!

Skrevet

Torsdag! Endelig er det vegetarmat til lunsj!...

...

...

Blir vel brødskiver og skinkepålegg, som vanlig.

Men fredag er det vafler, og så er det heeelg!

Skrevet

Uhm hai guise! Jeg våkna av alarmen klokka kvart over 7 (som vanlig), duppa av og bråvåkna for 3 minutter siden. Måtte bare rive med meg frokosten og komme meg på jobb, så her sitter jeg og mumser yoghurt med musli og hører på flogging molly xD

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Huff hvorfor kan ikke pappa bare stå opp så vi kan kjøre ??

Jeg vil sove..

Skrevet

AHAHAH!!

Original ad:

i saw you outside market east station. you were getting into a red ford truck. i was wearing a yellow shirt and had dirty blonde hair. our eyes met and we smiled. i hope you find me so we can meet up :)

From Mike Anderson to *********@***********.org

That was me. I don't know why you thought we had a moment. I was smiling because of how disgustingly fat you were. I was trying to hold back laughter as I got into my truck. When I got in I just fucking lost it. Dirty blonde hair? Try dirty, grease-soaked hair.

From Chelsea ******** to Me

FUCK YOU!!!!!!!!!!

åååå! TORSDAG IDAG!!! veit dere hva det betyr? Bare én dag igjen til jeg har sommerferie, det er f... meg på tiden!

+fucking 1!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...