Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det kan sikkert ordnes. Jeg kan se om jeg får fatt på noe hjemmebrygga vin så du blir skikkelig dårlig? :D

Hjemmebrygget vin! <3

Et sett på europris koster rundt 300, og man får 22 liter med 30% eller noe med vin, love it!

*hente vin fra vindunken*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeez så kyllinger folk skulle være på veps.

Bare sitt stille, så kan jeg garantere at den ikke stikker deg. Selv om du slår etter den, er det max 0,00001% sjans for at den stikker. Og gjør den det, er det ikke så j*vlig vondt at det gjør noe.

Grow a pair.

Insektsfobi, woo!

Skrevet
Potetsalat er og godt. I tillegg til frisk salat, vannmelon...

*sikle*

Vannmelon kan jeg godta, men potetsalat synes jeg blir for "mektig". Dressing generelt kan gjemmes langt bort fra denne verden for min del. Vannmelon er bare Epic win :D

Skrevet
Laptopen min har plutselig mista over halvparten av minnet sitt. :ermm:

Hmm.. Så vet vi det.. Min PC tåler ALT av varme gitt.. sikkert 60 grader på overflata atm :p

Skrevet
Nå fikk jeg lyst på pølse.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jada, hahaha.
Jeg har spist ostepølse i dag. Den spruta på meg.
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Ahh, da bar det bortover til en kamerat for lan.

Nå gjelder det bare å rekke ned til butikken før ølsalget stenger, kald pils i denne varmen er nesten et must.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet
Er nattåpent her i kveld, så da blir det vel å vanke litt rundt i byen å se på lettkledde chicks. Er vel en grunn til at det er nattåpent i kveld da folk akkurat har fått igjen skattepenger og fått feriepenger.

Gjøvik? :)

Jepp

:) HØYFEM!

Skrevet
Til dere som ikke orker Spotify-reklamer: Skift sanger manuelt eller rett og slett logg av og på.

Eller så kan du legge ut bilde av frem- og baksiden av VISA-kortet ditt? :)

Skrevet

Det er ille når det er like varmt inne som ute :p

Irriterer meg kraftig at alle venna mine har reist hjem for ferien og ikke er å finne her under festivalen, er kjedelig å være alene mens man venter på bandene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...