Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har aldri stolt helt på IMDB. Generelt skjønner meg ikke på folk som f.eks. kjøper et spill pga det bare har fått 6-ere osv. Men joda, det gir jo kanskje en indikasjon.

Problemet er at jeg hadde håpet å få sett filmen nå, siden jeg ikke kan være alt for lenge våken. Så da må det bli en film med mange opplastere (= et ord jeg fant på nå, vet ikke om det blir brukti noe sted) eller så må jeg velge en film som jeg allerede har. Skal laste opp en liten liste.

Dilemma. Og det ordet ditt var nytt for meg. Ratingen på IMDB har fungert flott for meg, i hvert fall. Topplisten er ikke verst.

Skrevet
Hva skjer, gutter og jenter? :wee:
Wat?

10 medlemmer: WheelMan, Hvorre™, Lopen, BiNko, Sitronsaft, Hoppende Bryster, Rural_Juror, Merkwürdichliebe, The Prophet, JohnHenrik

Det var ment som kødd, alle har vel hørt om den "There are NO girls on the internet."

Anways, er BiNko jente? Visste jeg ikke :wee:

Jaja, lykke til Cyph :)

Hva skal folket gjøre i helgen da?

Jaja, lykke til Cyph :)

Det, kanskje? ;)

Skrevet
10 medlemmer: WheelMan, Hvorre™, Lopen, BiNko, Sitronsaft, Hoppende Bryster, Rural_Juror, Merkwürdichliebe, The Prophet, JohnHenrik
Er BiNko jente? :dontgetit: Faen, da har jeg blitt lurt lenge.
Skrevet
Jeg har aldri stolt helt på IMDB. Generelt skjønner meg ikke på folk som f.eks. kjøper et spill pga det bare har fått 6-ere osv. Men joda, det gir jo kanskje en indikasjon.

Problemet er at jeg hadde håpet å få sett filmen nå, siden jeg ikke kan være alt for lenge våken. Så da må det bli en film med mange opplastere (= et ord jeg fant på nå, vet ikke om det blir brukti noe sted) eller så må jeg velge en film som jeg allerede har. Skal laste opp en liten liste.

Dilemma. Og det ordet ditt var nytt for meg. Ratingen på IMDB har fungert flott for meg, i hvert fall. Topplisten er ikke verst.

Skrevet (endret)

Han er forelska, men vil ikke gå videre inn på det.

Edit: Betatt, var det. Han vil ha kos, ikke noe mer..

Bah, hytte i helga :(

Endret av Wikipedersen
Skrevet
Han er forelska, men vil ikke gå videre inn på det.

Edit: Betatt, var det. Han vil ha kos, ikke noe mer..

Så klart vil jeg ha mer, jeg vil jo klart ligge med henne, men greia er at jeg er betatt på den måten at jeg tenker på henne og ikke forbinder henne med sex. Kosing og klemming er noe jeg setter høyere i dette tilfellet. Men jeg er heller ikke forelsket. Tenker ikke så ofte på henne, men når hun ringer meg blir jeg mini-forelska i noen få sekunder.

Skrevet
Jeg har sluttet å spørre om hvordan folk greier å redigere innlegg uten å få opp "Edited"...

Lurer på om jeg skal se en film.. Men etter gårsdagens totale fail med "In the valle7 of Elah" som var så kjedelig at jeg ikke så den ferdig (joda, burde kanskje sett den ferdig, men uff..) vet jeg ikke om jeg tør. Edit: typo Edit2: Hei Elise ;)

Hei! =)

Jeg for min kjøpte meg to filmer her en dag, som jeg har til gode å se. The Big Lebowski og Reservoir Dogs. Har trua. IMDB roser dem.

Se the Big Lebowski først, for Guds skyld! Begge er knall filmer, men veldig ulike, og er redd for at Reservoir Dogs vil sette deg i feil stemning for den geniale komedien du har gått til innkjøp av!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...