Eirik Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Jaja, lykke til Cyph Hva skal folket gjøre i helgen da?
Eliselise Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har aldri stolt helt på IMDB. Generelt skjønner meg ikke på folk som f.eks. kjøper et spill pga det bare har fått 6-ere osv. Men joda, det gir jo kanskje en indikasjon. Problemet er at jeg hadde håpet å få sett filmen nå, siden jeg ikke kan være alt for lenge våken. Så da må det bli en film med mange opplastere (= et ord jeg fant på nå, vet ikke om det blir brukti noe sted) eller så må jeg velge en film som jeg allerede har. Skal laste opp en liten liste. Dilemma. Og det ordet ditt var nytt for meg. Ratingen på IMDB har fungert flott for meg, i hvert fall. Topplisten er ikke verst.
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hva skjer, gutter og jenter? Wat? 10 medlemmer: WheelMan, Hvorre™, Lopen, BiNko, Sitronsaft, Hoppende Bryster, Rural_Juror, Merkwürdichliebe, The Prophet, JohnHenrik Det var ment som kødd, alle har vel hørt om den "There are NO girls on the internet." Anways, er BiNko jente? Visste jeg ikke Jaja, lykke til Cyph Hva skal folket gjøre i helgen da? Jaja, lykke til Cyph Det, kanskje?
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 10 medlemmer: WheelMan, Hvorre™, Lopen, BiNko, Sitronsaft, Hoppende Bryster, Rural_Juror, Merkwürdichliebe, The Prophet, JohnHenrikEr BiNko jente? Faen, da har jeg blitt lurt lenge.
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Jaja, lykke til Cyph Hva skal folket gjøre i helgen da? Hva har cyph tullet seg borti?
Eliselise Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har aldri stolt helt på IMDB. Generelt skjønner meg ikke på folk som f.eks. kjøper et spill pga det bare har fått 6-ere osv. Men joda, det gir jo kanskje en indikasjon. Problemet er at jeg hadde håpet å få sett filmen nå, siden jeg ikke kan være alt for lenge våken. Så da må det bli en film med mange opplastere (= et ord jeg fant på nå, vet ikke om det blir brukti noe sted) eller så må jeg velge en film som jeg allerede har. Skal laste opp en liten liste. Dilemma. Og det ordet ditt var nytt for meg. Ratingen på IMDB har fungert flott for meg, i hvert fall. Topplisten er ikke verst.
Datasmurf Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Wikipedersen, forhåpentligvis fylla med Danielzu, og har jeg flaks, kommer jeg meg inn til Trondhjem for å bruke penger jeg ikke har Åh ... Jeg vil shoppe nå!!!
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 10 medlemmer: WheelMan, Hvorre™, Lopen, BiNko, Sitronsaft, Hoppende Bryster, Rural_Juror, Merkwürdichliebe, The Prophet, JohnHenrik Ikke for å være frekk, men er BiNko jente?
Fløyelsbøtte Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Kan du ikke bare sette på Run Fatboy Run Sitronsaft? Den passer vel beskrivelsen din ganske bra.
Lemon Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Jeg skal jobbe!!11 Og ellers bare chille, håper jeg.
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 (endret) Han er forelska, men vil ikke gå videre inn på det. Edit: Betatt, var det. Han vil ha kos, ikke noe mer.. Bah, hytte i helga Endret 18. juni 2009 av Wikipedersen
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hva fa'n er dette? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=570022 Er det mulig?!
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Dere trodde dere visste alt.. Og så; Hvorfor gir du deg ut for å være gutt på DA da?
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hva fa'n er dette?http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=570022 Er det mulig?! HAHAHAHHA!!!! Er det mulig, den lille respekten jeg hadde for PETA forsvant nå.
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Han er forelska, men vil ikke gå videre inn på det. Edit: Betatt, var det. Han vil ha kos, ikke noe mer.. Så klart vil jeg ha mer, jeg vil jo klart ligge med henne, men greia er at jeg er betatt på den måten at jeg tenker på henne og ikke forbinder henne med sex. Kosing og klemming er noe jeg setter høyere i dette tilfellet. Men jeg er heller ikke forelsket. Tenker ikke så ofte på henne, men når hun ringer meg blir jeg mini-forelska i noen få sekunder.
Lopen Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har sluttet å spørre om hvordan folk greier å redigere innlegg uten å få opp "Edited"... Lurer på om jeg skal se en film.. Men etter gårsdagens totale fail med "In the valle7 of Elah" som var så kjedelig at jeg ikke så den ferdig (joda, burde kanskje sett den ferdig, men uff..) vet jeg ikke om jeg tør. Edit: typo Edit2: Hei Elise Hei! =) Jeg for min kjøpte meg to filmer her en dag, som jeg har til gode å se. The Big Lebowski og Reservoir Dogs. Har trua. IMDB roser dem. Se the Big Lebowski først, for Guds skyld! Begge er knall filmer, men veldig ulike, og er redd for at Reservoir Dogs vil sette deg i feil stemning for den geniale komedien du har gått til innkjøp av!
Anbefalte innlegg