Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spør du en i Forumkaféen om utelivet hans? hahahahahahaha.

Neida. Aztekerne brola gatene med gull, jeg kan brolegge gata med sko.

Hvor får du pengene fra?

Mora di :)

Skrevet (endret)

Kibs: Det kan jo være at de rett og slett ikke har sko der og han har funnet et bilde av skoene og limt dem på noe papp og derfor går på dem :p

Endret av Aalton
Skrevet (endret)
Vintermåne, evt. bare har lillefingeren konsekvent hvilende på ctrl-knappen og det er null stress å presse den inn og fyre av en R samtidig.

easy peasy.

Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur.

edit: Jeg føler på meg at noen misforsto denne

Endret av Vintermåne
Skrevet
Kibs: Det kan jo være at de rett og slett i har sko der og han har funnet et bilde av skoene og limt dem på noe papp og derfor går på dem :p

Glemte du "kke"? :p

Det kan hende. Høres ut som et fint sted å bo.

Skrevet
Epletyv, ja. Gjør vel det. Har heldigvis ikke hatt noen drømmer om lolier som ligner deg og vil drepe meg i det siste da, så noe positivt har jeg vel å melde...

Obsessed!

Er jeg vel ikke...

Skrevet
Vintermåne, evt. bare har lillefingeren konsekvent hvilende på ctrl-knappen og det er null stress å presse den inn og fyre av en R samtidig.

easy peasy.

Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur.

Det ser mye kulere ut å kunne bruke tastaturet og faktisk gi faen i å bruke mus i det hele tatt. :D

Skrevet

Bare de perverse nerdene... = alle.

Naah. Jeg vil gjerne stå i faget, likom. (:

Jeg tenkte jeg skulle få karakter før jeg begynte å tenke på å stå eller ikke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...