Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) EDIT: Jeg finner blandede fakta rundomtkring. Endret 25. januar 2008 av Eplefe
edge Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Ahh, har ikke hørt den. Er den bra? Bedre enn Graveworm sin version? Når jeg hører på Graveworm på youtube så er det kliss likt. Gjetter at noen gjetta at det var CoF og bomma
Skarstard Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Lordi-light, faktisk. Har vi glemt sangen deres? Shaddap. Hvordan er det mulig å synes at at band som har slike tekster kan være noe annet enn supertøft? Spasmodic '84 Electric Dinosaur Desperado Vampire This heavy-weight mystique Way out of your league I trust my vision in fire Warp into monster disco hell Go grazy in the haze Enter the freaky race Pave the way for the grande cliche Now the monsters break their chains It's time to get heavy Yeah it's time to get heavy again The powerbeat is back Monster-squad attack Endret 25. januar 2008 av Skarstad
Fredrik Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 fredrik: Hva faen? Anmeld jævelen? Tviler på at jeg gidder noe sånt. Om han fortsatt ikke skjønner tegninga kan det være en mulighet at butikken faktisk anmelder ham, for å ikke holde seg unna. Akkurat truslene gir jeg faen i. Action i hverdagen.
edge Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Se filmen hos Youtube Når jeg sammenlikner han der, med Fear of the Dark så ligner det igrunn veldig lite
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Da får vel jeg prøve og blåse litt liv i tråden. Jeg har holdt på og flørtet med en jente veldig lenge. Det vil si at vi ligger oppe til rundt 1 hver kveld og gir hverandre komplimenter(Ti-hi^^). Spm er: skal jeg spør henne? Vi klarer og snakke Face to Fce men det blir litt lite av det pga vi er ikke i samme kretser.
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Biffsnadder er godt idag også *slafs* *tygg* Endret 25. januar 2008 av KexxY
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg skjønner ikke at du orker å spise det så ofte.
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jej kjedej mej. Spis en banan og dans fugledansen naken mens du sier ave maria på latinsk!
Nie Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Spis en banan og dans fugledansen naken mens du sier ave maria på latinsk! Jada, stjel ideene mine. o_O
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jada, stjel ideene mine. o_O Jeg bare lånte og videreutviklet den.
edge Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 http://www.break.com/ramborecommends/bully...ne-punched.html Haha, konge
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 aiaiai, cola også *slurp* oh god.. har bare spist det to dager på rad
Stonemeister Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Jej kjedej mej. Spis en banan og dans fugledansen naken mens du sier ave maria på latinsk! Anbefales, jeg gjorde det i går. Jeg inkluderte også små dverger i Pikachukostymer som danset riverdance rundt meg, samt en chipmunked versjon av Yakety Sax baklengs. Det var kjempegøy. Endret 25. januar 2008 av Stonemeister
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Anbefales, jeg gjorde det i går. Jeg inkluderte også små dverger i Pikachukostymer som danset riverdance rundt meg, samt en chipmunked versjon av Yakety Sax baklengs. Det var kjempegøy. For guds skyld; jeg håper du filmet det! For det der vil jeg se!
Stonemeister Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Anbefales, jeg gjorde det i går. Jeg inkluderte også små dverger i Pikachukostymer som danset riverdance rundt meg, samt en chipmunked versjon av Yakety Sax baklengs. Det var kjempegøy. For guds skyld; jeg håper du filmet det! For det der vil jeg se! It... was a lie No cake for me. Bevares, om noen har tid til overs, jeg hadde ikke hatt noe imot å se det, det er jo formelen på instant epic-meme. Endret 25. januar 2008 av Stonemeister
Datasmurf Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Got2be glue gel BIKKELHARD? Hvis det er den gule greien. 8D Jeg har alvorlige vansker med å forestille meg noe som kan være hardere enn noe som heter BIKKELHARD. Diamanter, lol. Beats me, aldri prøvd den før.
L4r5 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 It... was a lie No cake for me. The cake is a lie.
Anbefalte innlegg