Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg bodde i Moss i fjor. Og lenge før det bodde jeg i Rygge.

Og du likte deg der! Bare innrøm det!

Forresten, bodde du i det hvite huset helt på toppen, og på høyre side? :p

Tror jeg kjenner de som leide ut :p

Stemmer sikkert det. Jeg mener de heter Aicher til etternavn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fjære skole i Grimstad. :tease:

Okey. Blir du å finne i by'n?

I Fredrikstad? Neh, er ikke der så ofte. Har besteforeldre og resten av slekta der da, samt et par skrullete oldefedre. Besøker vel de ganske mange ganger i året, men bortsett fra det så pleier jeg ikke å ta turen dit.

Endret av Wiciwato
Skrevet (endret)
I Fredrikstad? Neh, er ikke der så ofte. Har besteforeldre og resten av slekta der da, samt et par skrullete oldefedre. Besøker vel de ganske mange ganger i året, men bortsett fra det så pleier jeg ikke å ta turen dit.

:cry:

Endret av Natrich
Skrevet (endret)
Søker utesteder om å kunne bråke, eller har jeg lov til å starte en desibel-krig med de?

Shoot first, ask later.

Endret av Hoppende Bryster
Skrevet

Klarte å logge inn som admin på siden min med denne kommandoen:

' or 1=1--

Det er ikke helt bra :cry:

Skrevet

Koselig!

Her logger undertegnede på MSN, og får rimelig umiddelbart en melding fra Oda/HB. Her tenker jeg. "så hyggelig :)"

I meldingen står det: Legg deg!

:angry:

Skrevet

Nå føler jeg fryd.

Var en liten flue (antar det var en baby-flue. Var veldig liten) som kom inn på rommet mitt (les: fløy) og siden skjermen er det eneste objektet som utgir lys, så flyr den på den skjermen hele tiden i repeat. Så jeg tar fram min 200mW røde laser og venter på at den faller ned på bordet, og der står jeg klar og steker den intenst levende og den dør en fryktelig død.

Godt.

Skrevet
Nå føler jeg fryd.

Var en liten flue (antar det var en baby-flue. Var veldig liten) som kom inn på rommet mitt (les: fløy) og siden skjermen er det eneste objektet som utgir lys, så flyr den på den skjermen hele tiden i repeat. Så jeg tar fram min 200mW røde laser og venter på at den faller ned på bordet, og der står jeg klar og steker den intenst levende og den dør en fryktelig død.

Godt.

Den barmhjertige samaritan, right?

Skrevet
Nå føler jeg fryd.

Godt.

M....mooo...mooo..MORDER! :cry:

Skrevet
Nå føler jeg fryd.

Godt.

Så søtt :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...