Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da får jeg eksempler på hvordan ting var bedre i "gamle dager". Det er jo fint å ha som pensjonist.

Så absolutt. :) Akkurat nå kommer jeg ikke på noe som kommer til å være bedre i gamledager. Med mindre det skjer noe drastisk.

Jeg liker å tro at folk må gidde å trene og røre på seg mer, for svarte faen.

Jeg blir rett og slett lei og gretten når jeg går til treningssenteret og ser halvfeite ungdommer stappe i seg kebab.

Faens mannskit alt sammen. Spis ordentlig mat og en beef jerky en gang i blandt.

Ikke alle kan være som deg Hylo.

Ordentlig mat spiser jeg da, og en beef jerky pleier jeg å spise på vei hjem fra byen hvis jeg må gå.

Skrevet

Beef Jerky er dyre greier jeg tar meg råd til de få gangene jeg går på kino ^^

Lars, du hadde rett. Det var Terje "Vandreren" Larsen. Svært fascinerende fyr.

Akkurat som denne bloggen.

Skrevet
Ikke alle kan være som deg Hylo.

Ordentlig mat spiser jeg da, og en beef jerky pleier jeg å spise på vei hjem fra byen hvis jeg må gå.

Failtime is fail. :---(

Skrevet
Det måtte være han eller Gjest Baardsen og han var kanskje litt feil århundre :p
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)
Det måtte være han eller Gjest Baardsen og han var kanskje litt feil århundre :p

Zombie vett.(skremmende tanke igrunn)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

He he, ja.

Men åh, jeg vil vite mer om ham. Går han enda? Er han i det hele tatt løslatt? Og hvordan gikk det med ham etter at 22-åringen kakka ham i huet med en glassbolle fordi han visstnok urinerte på klærne hans?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

What a duche

Skrevet

Her ligger jeg i senga mi. Grisetrøtt og har prøvd å sovne i en halvtime.

Og jeg presterer like fullt å ha et nærmest abstinens-aktig behov for å høre på Bullet for My Valentine :ermm:

Verden er rar :hm:

Skrevet

God morgen! Eller er det virkelig det? *hmm*

*løpe naken rundt i leiligheten og høre på Lacuna Coil - Enjoy The Silence* :wee:

Skrevet (endret)
Kinky :o

Eller awesome? :D

Facebook sier du har vært våken en times tid alt. Håper du har en god grunn =P

Nå har jeg klær på (:(), og musikken har blitt til Lamb of God - Again We Rise ^^

edit: luls, ikke noe brød igjen, bare maaange forskjellige påleggstyper. yay me!

Endret av clvn
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...