Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lars, please go to Mars!
Gjerne. Men de mest optimistiske estimatene setter en Mars-ekspedisjon til tidligst 2037. Endret av Lars
Skrevet
Vi får nok ikke sett den ekspidisjonen når et mylder av godt-skrevene artikkler hevder at jorden vil falle i sammen i 2012.

Er det ironisk at første artikkelen på den siden er "Verden vil ikke gå under" ?

Skrevet
Vi får nok ikke sett den ekspidisjonen når et mylder av godt-skrevene artikkler hevder at jorden vil falle i sammen i 2012.

Er det ironisk at første artikkelen på den siden er "Verden vil ikke gå under" ?

En artikkel som ikke skulle hvert der  ;) . Et par, par av de resterende forteller "sannheten".  

Skrevet
Yay! Nye fast & Furious-filmen er ute på R5!

*laste*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nay-sayers kan suck my ***
Du kribler etter å se den ja? Den som venter på noe godt (1080p) venter jo ikke forgjeves..)
Skrevet (endret)

Hva gjor jeg hvis jeg pc min ikke oppdager hdd min? Det er snakk om en ATA disk, staar paa HK at den kan kjore ata men den finner den ikke... :(

Hva skal jeg gjore?

EDIT Den finner heller ikke CD rom...

PS! srry for mongo skriving er paa pc med engelsk tastatur...

Endret av Natrich
Skrevet
Du kribler etter å se den ja? Den som venter på noe godt (1080p) venter jo ikke forgjeves..)
Flink du som er tålmodig. Skulle vært født med slike egenskaper jeg også.
Skrevet
Hva gjor jeg hvis jeg pc min ikke oppdager hdd min? Det er snakk om en ATA disk, staar paa HK at den kan kjore ata men den finner den ikke... :(

Hva skal jeg gjore?

EDIT Den finner heller ikke CD rom...

Dobbeltsjekk kablingen og jumper-settings. Spinner disken opp? Finner du den i BIOS?
Skrevet

Huff, trodde hele Min Datamaskin var slettet fra Windows XP men så var det en Register verdi som var satt på 1 :p

Skrevet
Donér disken til meg. Jeg trenger en disk til po.. familiebildene mine

Familiebilder blir kjedelige når du ser de samme hele tiden. Mye bedre å streame fra nett.

Skrevet
Huff, trodde hele Min Datamaskin var slettet fra Windows XP men så var det en Register verdi som var satt på 1 :p

Og så fant du årets prank for meg i samme slengen :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...