Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg veit det, det skulle ponni også for hu har vært med på alt. Kan ikke drekke, kan være jeg må kjøre mer. Jeg som har jobba idag også :innocent:
Flink er du.

Du får heller ta en øl seinere. Men ponni tror jeg skal stå over drikkinga :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ave Maria, gratia plena. Dominus tecum, benedicta du. In mulieribus (?) et benedictur, fructus ventris tu (?) Jesus. Sancta Maria, Sancta Maria. Maria ora pro nobis, nobis beccatoribus. Nunc et in hore mortis nostra. Amen

Den der var slitsom.

Ta den på norsk og?

Hill deg Maria, full av nåde, herren er med deg. Velsignet er du blant kvinner, og velsignet er ditt livs frukt Jesus. Hellige Maria guds mor, be for oss syndere, nå og i vår dødstime. Amen.

Skrevet
Hei alle sammen :) Har alle en fin kveld? Noen som har noe spennende/interessant å si?

Jeg har en nydelig kveld. Starter først i 4-timen i morra, så skal stå opp klokken ti, som igjen betyr at jeg skal sitte oppe til.. lenge! :wee:

Skrevet
Ta den på norsk og?

Hill deg Maria, full av nåde, herren er med deg. Velsignet er du blant kvinner, og velsignet er ditt livs frukt Jesus. Hellige Maria guds mor, be for oss syndere, nå og i vår dødstime. Amen.

Får memorisere den til dødsleiet mitt :hmm:

Skrevet

Jeg er for lat til å gå ut døra for å vaske klær.

Eller, det er egentlig null stress.

Det verste er å sortere alt.

Går f.eks. en blomstrete bokser med marine bakgrunn sammen med en gul t-skjorte? Begge er jo kulørte, men ser for meg at når tar det med en rosa og en turkis bokser, kan det bli en interessant mixup fargemessig.

Var mye enklere da jeg bare hadde svarte klær =/

Skrevet
Du får heller ta en øl seinere. Men ponni tror jeg skal stå over drikkinga :p

Lærte her om dagen at hunder er allergisk mot humle og kan faktisk dø av øl, hvis de drikker for mye. Hva jeg kan!

Skrevet
Får brukernavnet mitt meg til å virke useriøs?

Nei, ikke for min del hvertfall. Jeg vurderer ikke folks seriøsitet etter brukernavn, men derimot etter innholdet i deres innlegg. Så Bukselomme er et mer en godt nok brukernavn!

Skrevet
Hei alle sammen :) Har alle en fin kveld? Noen som har noe spennende/interessant å si?

Jeg har en nydelig kveld. Starter først i 4-timen i morra, så skal stå opp klokken ti, som igjen betyr at jeg skal sitte oppe til.. lenge! :wee:

Heldiggris :) Dagen min begynner med en historieprøve som jeg ikke har fått lest ferdig på... Det er ikke spennende :( Men god sovemedisin :D

Skrevet
Lærte her om dagen at hunder er allergisk mot humle og kan faktisk dø av øl, hvis de drikker for mye. Hva jeg kan!
Er det derfor de blir så fort fulle kanskje?
Skrevet
Jeg er for lat til å gå ut døra for å vaske klær.

Eller, det er egentlig null stress.

Det verste er å sortere alt.

Går f.eks. en blomstrete bokser med marine bakgrunn sammen med en gul t-skjorte? Begge er jo kulørte, men ser for meg at når tar det med en rosa og en turkis bokser, kan det bli en interessant mixup fargemessig.

Var mye enklere da jeg bare hadde svarte klær =/

BLOMSTRETE BOKSER???

cheez...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...