Natrich Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Tror infeksjons faren etter å ha kutta den vekk er større en faren for kreft Ikke SÅ stor infeksjonsfare om det bare gjøres ordentlig vel? Sant nok. Men best å snakke med en hudlege vil jeg tro.
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/
L4r5 Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 MHurramh, jevg er 18 år i davg! vbiorklig? dert hade jge aldtri trdd
CypheroN Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ +1
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Det du må gjøre nå er å knulle søsteren til eksen din, helst lillesøsteren, og så banke han du ble gått bak ryggen for. Da gjenoppretter du balansen
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Det du må gjøre nå er å knulle søsteren til eksen din, helst lillesøsteren, og så banke han du ble gått bak ryggen for. Da gjenoppretter du balansen Hun har kun en lillebror
fargoth Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 +5,14Hvilken kroppsdel utgjør mr/mrs. 0.14? Eller er dere fire stykk + en litt feit en som går for 1.14?
Wiciwato Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Det du må gjøre nå er å knulle søsteren til eksen din, helst lillesøsteren, og så banke han du ble gått bak ryggen for. Da gjenoppretter du balansen Hun har kun en lillebror Do it.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Bah, jeg tror jeg bryter kontakten med eksen min jeg...før jeg blir virkelig sur på henne... Respektløst nok å gå bak ryggen min, og det ble ikke bedre at hun hadde han hun gikk bak ryggen min med etter et døgn, det stiller meg i et dårlig lys lissom :/ Det du må gjøre nå er å knulle søsteren til eksen din, helst lillesøsteren, og så banke han du ble gått bak ryggen for. Da gjenoppretter du balansen Hun har kun en lillebror
Anbefalte innlegg