Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fordi ekkel og uhygienisk går egentlig for det samme.

Nå er jo, f.eks., ikke spindelvev uhygenisk. Men ekkelt for noen. Eller lyden av å pusse tenner er jo det stikk motsatte av uhygenisk, men for meg er den lyden ekkel.

Skrevet
Epletyv, selv om jeg er enig i det du sier, hvordan kan du få det til at det er uhygienisk fordi det er ekkelt?

Fordi ekkel og uhygienisk går egentlig for det samme. Det er jo uhygienisk å bruke en svettete og ekkel tskjorte flere dager i strekk.

Ja? Men det er IKKE uhygienisk å bruke en bukse på samme måten, fordi du ikke produserer fullt så mye kroppsvæske der, og du har et lag til (underbuksen) mellom det verste området og buksen

Skrevet
Kan ikke en eller annen mod sammenligne Herjemannens IP-adresse med Latterkongen eller Bundy sin?

B-real ville ikke gjøre det :/

han sa bare en kommentar som jeg ikke skjønte :p

Hva sa han? :p Var det på bergensk?

Skrevet
Ja? Men det er IKKE uhygienisk å bruke en bukse på samme måten, fordi du ikke produserer fullt så mye kroppsvæske der, og du har et lag til (underbuksen) mellom det verste området og buksen

Verste området? Du mener ikke å si at du ikke vasker deg nedentil hver dag også? Nei, det er ikke bare ekkelt/uhygienisk, men som sagt over (flere ganger faktisk) så blir buksen fort slitt, utvider seg osv ..

Skrevet

Å bruke bukser i en uke er da litt voldsomt. Jeg skifter hver andre eller tredje dag, jeg, alt etter hvor mange rene bukser jeg har. Men så er jeg ganske klønete, og ender ofte opp med å skitne buksene, da. xD

Skrevet (endret)
De gjorde det før du spurte, KexxY. Jøss, dere er trege.

Det var jeg som spurte. Hva var resultatet?

Endret av Olum
Skrevet

Verste området? Du mener ikke å si at du ikke vasker deg nedentil hver dag også? Nei, det er ikke bare ekkelt/uhygienisk, men som sagt over (flere ganger faktisk) så blir buksen fort slitt, utvider seg osv ..

Herregud, den blir jo fortere slitt (altså, du får færre BRUKSdager) om du vasker den oftere. Og selvfølgelig vasker jeg meg nedentil hver dag! Det har jeg ikke sagt! Men svetteproduksjonen mellom beina er ganske høy, det er derfor vi bytter underbukse hver dag.

Skrevet
Å bruke bukser i en uke er da litt voldsomt. Jeg skifter hver andre eller tredje dag, jeg, alt etter hvor mange rene bukser jeg har. Men så er jeg ganske klønete, og ender ofte opp med å skitne buksene, da. xD

Du har i hvert fall skjønt poenget mitt. Flink gutt :)

Skrevet
Herregud, den blir jo fortere slitt (altså, du får færre BRUKSdager) om du vasker den oftere. Og selvfølgelig vasker jeg meg nedentil hver dag! Det har jeg ikke sagt! Men svetteproduksjonen mellom beina er ganske høy, det er derfor vi bytter underbukse hver dag.

Jeg sier ikke at man skal vaske buksen sin etter 1-2 dager heller! Det går faktisk an å bruke en bukse en dag, og bruke den en gang senere i uken. Da slipper man også å vaske klærne sine alt for ofte! Hvor mange ganger må jeg forklare dette før du skjønner det?

Skrevet
Bergensk? B-real er jo nordlending.. oO

Og man skal ikke snakke om bans og sånn.

Jeg trodde han bodde i Bergen jeg :p

Skrevet

Det er jo faktisk vanlig å bruke enkelte jeanstyper lenge før man vasker, for å oppnå et personlig preg. Nudie anbefaler vel dette til flere av sine jeanstyper, blant annet.

Skrevet
Bergensk? B-real er jo nordlending.. oO

Jeg trodde han bodde i Bergen jeg :p

Sortland, Bergen. The keys are like right next to each other.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...