Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snerrrrrrrr!! Fikk min nye DVD-brenner til PC'n i posten idag, så jeg endelig kunne brenne ut Win 7 RC og få gjort fresh install. Også har jeg pokker med ikke SATA-kabler med flere plugger på..og er for lat til å gå ut og kjøpe.

Etter det jeg kjenner til kommer ikke W7 RC før femte mai, så du har god tid på deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veit ikke helt..bare har en trang til å ha den nyeste. Bare er sånn. Når Win98 var i beta lasta jeg ned sånn 20 forskjellige versjoner og RC'r bare fordi de var nyest.

Endret av Bytex
Skrevet
Veit ikke helt..bare har en trang til å ha den nyeste. Bare er sånn. Når Win98 var i beta lasta jeg ned sånn 20 forskjellige versjoner og RC'r bare fordi de var nyest.

Føler det samme, men presser meg sjæl til å vente til mai. ahhhh

Skrevet (endret)

Ja kan vel vente til RC kommer jeg også..er vel ingen forskjell på 7068 og 7077 sånn egentlig. Men da må jeg fortsatt ha dobbel SATA-kabel.

Endret av Bytex
Skrevet

mMmm ... Hjemmelagd mat <3

Blir trist å reise fra ...

Og jeg må vel reise i dag også, skulle egentlig vært på Steinkjer nå, men sov til halv fem så de planene gikk i dass :p

Skrevet
Ben and Jerrys Cookie Dough :love:

Gruppe?

Hvis så hva slags type musikk er det?

Det er is :lol:

I Lol`d :D

Faen så dum jeg føler meg nå :blush:

Spiser omtrent ikke noe is, godteri og sånt.

Er det noen som er med i Battlefield Heroes Betaen her?

Det spillet er rett og slett morsomt, og ser nydelig ut for et spill man spiller igjennom nettbrowsern.

Skrevet
Faen så dum jeg føler meg nå :blush:

Spiser omtrent ikke noe is, godteri og sånt.

Hvis det er en trøst hadde ikke jeg heller hørt om det.

Men jeg ville aldri trodd det var snakk om musikk. :p

Skrevet (endret)

Snakker vi ikke om Mats fra Paradise Hotel, hvis jeg IGJEN svarer totalt feil så melder jeg meg ut av forumet for da har jeg tydligvis problemer en plass O.o

Cyph: enig i det du sier...dritt.

Så på de første episodene, og det er "grining, puling, backstabbing og den o`store pandoras eske"

Nei, finnes så mye bedre og se på:)

Skal se på en asiatisk grøsser der ei dame har et monster som kommer ut av høna :grin::grin:

Madamen som fant den...haha

Endret av Fluesopp
Skrevet
Ja, hvem tror at det blir Mats som kommer tilbake denne uka?

Ja, hvem vet, og hvem har egentlig rett til å vite?

Og enda viktigere; hvem bryr seg egentlig?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...